2008/08/29

kaptam mindenfelet

kreativ blogger dijat 3 embertol is, azota is azon mosolygok, sztem igen sokaknak a kreativitas lenne az utolso, ami beugrik rolam
meg mindig nem szedtem ossze az 5 dijazandot, nagy a verseny, ha meglesz, hivatalosan is megirom a kotelezo bejegyzest

egy nagyon szivemetmelengeto kis jellemzest a blogomrol, csak pirulok azota is, mivel erdemelhettem ki ezt a kedves vattacukorhajunal

nyaralasbol hazajott baratnoimtol edessegeket: 2 agitol ezt-azt, majd lefenykepezem es berakom es itt is megkoszonom nekik

es az allandoan annat-ajandekokkal-bombazo igazi szakacs baratnomtol mindenfele izgalmas ehetot meg olvashatot, tul sok most a listahoz

es kedves felszolitasokat mindenfele, h legyek mar ujra aktiv
igyekszem, tenyleg
[sajnos turos vkf is kimaradt, pedig gombalevest szerettem volna csinalni juhturos krumpligomboccal, dejo is lett volna]

No comments: