2007/08/24

ja, azt el is felejtettem, h a tervezett sushi elott felmentunk a sas-hegyre, tok kiraly volt
elotte ehes voltam mar, egesz nap nem ettem
uh megkerestuk az augusztot, es ott ettunk
nagyon tetszett maga a cukraszda, csodas kertje van
ettem egy sajtos croissant-t, ami 10bol 10 volt
utana egy fel habos dios, vagy mi a nevet
az is nagyon jo volt, de nekem sajnos tul edes, uh cs ette meg a felet
o el volt kepedve tole, mennyire finom
o meg E80-at evett, az persze nyilvan nagyon jo volt, nem is kerdes
akartunk jegeskavet inni, es a 2fele kozul a nagypapa-fele jegeskavet valasztottuk
egyreszt nagyon kiraly volt, mert ilyet meg nem lattam: torokosen lefozott kavet tejszinnel, cukorral lefagyasztottak, es arra tettek kis tejszinhabot
marha erdekes volt, es nagyon izlett is volna, ha nem lett volna vmi borzasztoan edes - legalabbis nekem
sajnos [nyilvan nem sajnos, hanem hala egnek] a kavet total cukor nelkul szeretem csak

kar, h ilyen szep helyen kicsit temetes-hangulatban voltunk, jobb lett volna meg regebben

No comments: