2007/10/02

huh, plus-os mirelit 4sajtos pizza eloszor egyedul
[tudom, tudom, ejnye anna, gyik kaja, de az a helyzet, h cs-vel rengeteg ilyet ettunk, es nagyon szerettuk, az egy fogalom volt, a plus-os pizza, de egyedul meg soha nem ettem, az olyan egyutt-kaja volt]
[azert remelem, neki is fura ilyet enni egyedul, netan az ujnovel, sztem nagyon-nagyon cs+a tipusu kaja volt ez]


azert ez igy eleg nyomaszto

amugy napkozben 2 db korpovit meg egy tanyer voroslencseleves a nyugatinal a torokben
felbosszantottak, mert 300 ft szokott lenni a leves meg egy pita hozza [az alapbol van melle], es szoktam meg venni 100ert egy torok teat
erre most kiderult, h a levest felvittek 400ra
azert az mar sok sztem, elegge
a 300 meg egy hatar volt, mert egy 400 ft-os melegetelutalvanybol [szuleim kapjak fizetes melle] pont megvolt egy leves meg egy tea
igy mar sokkal kevesbe vonzo az egesz

u p d a t e:
pizza total eselytelen volt, mar az elso falatnal ereztem
azert megettem a felet, mert ehes voltam mar nagyon
de nem esett jol se a gyenge lelkemnek, se a labilis gyomromnak
tobbet ilyet nem
a maradekot elvittem a-nak, ugyis mentunk moziba, orult is neki [bar egybol visszaesett az orome, amikor kiderult, h nem en csinaltam, hanem csak bloti..]

No comments: