2009/09/23

pluszminusz

csainaltam multheten salatat, savanyukaposztasat, meg korabban mint a buli
lakotars#1nek nagyon izlett
amikor hazament hetvegen, mondta otthon milyen jo volt, occse csak rohogott ha en idekoltoztem akkor mindenki lemondhat a fogyokurairol

penteken jottem vissza bp-re
lakasba erve az agyamon [1] marcipankatica vart lakotars#2-tol
delutan moziban [2] csokit csusztatott a kezembe lakotars#1, vette nekem csakugy h oruljek
jut eszembe meg mielott hazamentem, lakotars#1 a kezembe nyomott egy csodasnak tuno [3] kekszet amit meg nyaralaskor vett nekem es azota orizte
szombaton buli v-nel, szuper szuper finom volt minden, emellett e-tol ajandekba [4] csipkebogyolekvar woooow [meg nagyon nagyon jo mappa csak az nem kaja]
buli utan megse aludtam ott, v bealudt, hazaerve lakotars#2 feldeci [5] meggylikorrel vart, woooow agyeldobas ilyen ajandeeek
vasarnap lakotars#1 jott vissza, hozott [6] baklavat, ejjel ettuk, dejovolt
hetfon kimentem nagymamamhoz, amellett h [7] paradicsomleves sajat paradicsombol es a jeg altal egyetlen nem tonkretett [8] juliskababbol fozelek, utana meg [9] baracklekvaros piskota + [10] kavelikor [ [11] csokipoharbol] + [12] kave
amikor atadtam neki a boltisutit amit vittem, atadott nekem egy [13] tabla csokit
kedden banatomban h bicajom nemjo ezert nem cm, szoval banatomban kolosyteripeksegbol [14] kakaoscsiga
ma P jott bp-re, hozott nekem [15] ceklasdioskenyerbol szendvicset + [16] repas sutit

sztem plusz
es lakotars#1 occse belathatja h nem rajtam fog mulni ha plusz, oke?

[ja es az itthon cimke nyilvan megint ujat jelent]

No comments: