2010/02/19

mami-fajta evesek

mami apukam anyukaja, ugy nagymamam
-- ha megy hozza P, mindig visz neki edesseget [alt csokit] + gyumolcsot [alt banant mert az puha] + halkonzervet [szereti mami]
-- mami sokszor foz csodas paradicsomlevest, csak a sajat eltett paradicsoma, zsiros reteslisztes rantas, so es cernametelt van benne
-- maminal szokott lenni neha gyumolcsjoghurt, a meggyeset szereti

tegnap itt aludt P
-- hozott nekem edesseget + gyumolcsot [csodas grapefruitokat] + halkonzervet [fustolt sprotni]
-- foztem neki paradicsomlevest, zsiros reteslisztes rantassal, hagymaval, zellerrel, soval, cukorral, mutti paradicsompurebol, vegen kis tejjel
M sose tesz bele cernameteltet, en most banom h ebbe nem tettem, nekem kicsit mami-paradicsomleves izunek tunt, majd legkozelebb mondom is neki
-- vettem P-nek meggyesjoghurtot reggelire

2 comments:

csuszta said...

ez nagyon szép... így kerülnek a helyükre a dolgok :)

anna said...

igen, nekem is tetszik nagyon "_"