2010/04/03

szarazhuvelyes nap

tovabbra se hiszem h normalis lennek
[szerencsere asszem mas se hiszi ezt rolam "_"]


reggelire muzlit ettem
ebedre csipos sargaborsolevest [hagyma sargaborso repa krumpli kapiapaprika menta torok olajos paprika], hozza a tegnapi csicseriborsos marokkoi kenyer veget
aztan este meg csinaltam egy egesz keves hummuszt [maradt meg csicseriborsom, eleve nem is ertem: miota itthon vagyok [=szept ota] most csinaltam eloszor, nemetorszagban meg szinte folyamatosan volt, egyaltalan nem is ertem hogy varhattam eddig vele, most meg itt vigyorgok h milyen jooo is a hummusz], amikor megkostoltam, majdnem foztem melle egy kemenytojast [mintha husvet elott kene kemenytojasokat enni es nem kozben+utana] csak aztan megsem
vacsorara vegul ismet muzlit ettem

[meg jo h minden nem muzlit osszegezve max 1 adagnyi kaja az, amit ma megettem
igy van is eselyem elaludni]

No comments: