2010/12/12

blablabla

a tavaly betervezett mezeskalacshaz-szepsegversenyt saaajnos ismet tolom egy evvel, pedig igen vartam mar
pont amikor mar ott voltam h itt az ido, megirom a versenykiirast, lattam h nosalty verseny, ejj, gondoltam akkor nem ildomos inditani egy masikat is, bolondsag volt eddig varni
nade aki mezeskalacshazban utazik, az kerem gyakoroljon, jovore komoly megmerettetes
(talan mar most meg is irom a bejegyzest es beidozitem kelloen koranra ^_^)

mikulas, yes
soksok ev utan most ujra 1 csokimikulas figyelt a cipomben, hogy orultem neki "_" [vszleg azert orultem mert oszinten mert csokicsoki volt nem mikulas alaku x]
meg kindertojas is (annat kislanynak hiszi a mikulas?)
meg unnepi babybell sajtocskak + kiralyfi linzer [epp most nyeltem le az utolsot], szuperjo



rajam keresztul mokas dolgokat kuldott, hehe
najo volt egy sima marcipanocska
aztan volt egy durvabb tema, soval toltott szopogatos edesgyoker-cukorka, szigoruan-felnotteknek-fajta [katjes markaboltbol munchenbol], sztem nagyonjoo
aztan volt egy legdurvabb, olyan amirol egyszer olvastam h nepalban nagy csemege, errol ott van fent a kep, tippelhet akinek van kedve h mi is ez

ooo, kaptam a batyamtol beka-desszertet az egri dobosbol, ez olyan konnyeket-szemembe-csalos-nosztalgia dolog
gyorsan el is tuntettem, nemjo latvanyosan meghatodni
finom volt, milyen mas lehetett volna, csak az az egy kar h nem nagyapatol kaptam
a hasat az ocsemnek adtam es kivetelesen nem haraptam le a fejet pedig alapbol azt ugy kell, csak megis emberek kozott voltam ..

gasztroangyalkan nehany ismeros + soksok idegen
ugyan a csere-angyalkam egyelore csondben van, de a ho esett rendesen, a repulo leszallt szerencsere igy megjottek a messzi lanyok, aztan autokaztam vorosvarral, ludanyotol is megkaptam a tavaly ota vart receptet, mi mas is kene meg?
najoo, volt aki hianyzott az esterol, ez van; nem irok listat, sokan lennenek rajta (nem, nem kolbaszrol beszelek hanem emberekrol *_*)
karacsonykedv egyelore nem indult be, de meg kilatasban egy randi a d-val, majd o talan meghozza

ma hosszu fazos nagyonszep 11 bauhaus-lepcsohazas seta utan piknik-randi egy szocreal parkban, forro tejes-vajas tea meg csoki, igen romantikus delutan
kesobb vettem olyan teat amitol fuggok es ami elfogyott, illetve nagy oromomre egy olyan kest amivel a-nal egy suhintassal elvagtam egy sutotokot es ott helyben beleszerettem, ugyan nem vmi alomcsucskategoriasvarazskes de nekem most egeszen nagy oromot okoz h itt fekszik az agyamon egy sajat
[nezelodok is, nincs-e vmi elvagasra varo zoldseg korulottem, de sajnos megsutottem mindet egyik este ami meg volt]

csinaltam birsalmas marcipanos palinkas bonbont
a toltelek pont olyan lett amilyet akartam, o yes
a csoki fagyasztas utan is csunyan beleragadt az ikeas-halacska-jegkockatartoba, mondjuk ettol tartottam is; nincs mese, kell vmi bonbonbaratabb forma
de nagyon jo volt jatszani az egesszel, alig varom a kovetkezo kort



jaj es iparvedjegyeket nezegetek mostanaban, jo regieket
van rengeteg nagyon vicces
ez a toldis egesz aktualis-hangulatu, nem?

3 comments:

csuszta said...

mézeskalácsház verseny jövőre -plusz egy fő!
volt amúgy Esztergomban is egy, ráadásul egy szuper helyen, ami sztem nagyon tetszene Neked, de sajnos akkor még nem voltam otthon (mármint Magyaro.n)
ez a nepáli cucc nem peda?
majd megkérdezem Premet, a nepáli lakótársamat, kár, h. az eddigi 2 hónap alatt 3x láttam összesen :)
az egri béka nekem is klasszik, bár nem gyerekkorból
és lehet itt is kapni Camdenben egy cukrászdában!! ugyan mignonalakban, szóval kockatesttel, de hát akkor is, úristen, persze rögtön vettem egyet :)

anna said...

na szuper, egyelore attol tartok, lehet az egyetlen versenyzo leszel, igy legalabb garantalt a gyozelem ^_^
[mondjuk ha lesz verseny, en is csinalok vmit, persze nagy esellyel tul szep se lesz, meg ugyis versenyen kivul, szoval tuti nem rontom majd az eselyeidet]

hehe, nem tudom mi az a peda
amit csinaltam, az zsiros kvazihazitej fole szep ropogosra kiszaritva
az a durva h a tejet utalom, ez kulonosen nem tetszett, es megkostoltam vegul, es tokjo, mint vmi sajtocska, finom volt

wooooow, camdeni beka, de szupi, lefenykepezed nekem egyszer??
csak h ossze tudjam vetni az egrivel
naes finom volt??

csuszta said...

itt a camdeni brekk :)
http://citromdiszno.blogspot.com/2011/05/brekk.html