2011/05/31

anna @ bp

furcsa furcsa
kezdek magamhoz terni, faradt is voltam meg mas dimenziok ujra, szokatlan

egesz delutan soan papdi receptet kerestem, meg karnatakai gasztroblogot, mitnemadnek egy mangomilkshake-ert meg egy plain dosaert
aztan egdordules, indiai reflexek ON, iszonyu nagy eso lesz nyilvan, mi mas is lenne, futas ha meg ma utcara akarok lepni, futas a piacra, zoldsparga marek zoldborso marek ujkrumpli petrezselyem kapor kicsi uborka kicsi paradicsom paprika keves eper marek meggy tojas, karattyolas 2 arussal is, minek szezonja meddig [a bajszospasi nagyon kepben van jo megjegyezni! es a galgamentieket is birom tovabbra is; a husos no meg cseresznyeket is arult, dumaltak a masik arusokkal a sikertelen fogyokuraikrol, estere mar a vasarjtot is megenne], aztan megnyugodva blattyogas haza, csak par csopp esocske esett ram, semmi egszakadas
kozben telefon, legyen-e vacsora es mikor hogy mi, cs is bevasarolt tegnap este nagyboltban, fehersparga tejszin csirke, rohogtem h semmi mas nem jar a fejemben csak egy spargas csirkes sajtos dios pite, akartam is mondani neki h ha meg bort is vett [es ha szemet hunyok afolott h ezeket mind egyedul tervezte megenni] akkor igazan ♥♥ ehelyett mondtam h meg jo h vasarnap este nem nyitottuk ki a szuper bort amit talaltam a szobamban, mondta h nyilvan bort is vett
mondtam h pite, mondta mast tervezett de igen igen legyen pite, az megjobb

elmegyek vajert tejfolert ezert-azert, aztan kepek veget letoltom, kajaknak szep lassan utanaolvasok, lassan felebredek, tenyleg alaposan le szeretnem irni a dolgokat, olyan jokat lattam ettem eltem bangalorban (+ mashol)

No comments: