2007/01/01

nem irtam karacsonyrol, de persze megvolt az is
rengeteg csodas kaja, rengeteg csodas ajandek meg egy het otthon
de jo volt

mi mindent ettem?
ugyse fog mind az eszembe jutni, uh csak kis lista..
majgomboc leves, tojasleves, torokul fuszerezett sargaborsoleves, husleves, grizgombocleves, tarkonyos pulykaraguleves
tejszines sajtos aszaltszilvas csirke, mangoldos rizs, krumplipure, fuszeres sult krumpli, toltott kaposzta, rantott hal
franciasalata, krumplisalata, halas krumplisalata, pastetom, sult hus
sult maj, P fele korozott juhturobol, P fele korozott tehenturobol, padlizsankrem
netommilyen suti [a kedvencem], dios kremes tallerok, linzer, isler, bejgli [makos meg dios], zserbo, csokigolyocskak, csokis-narancsos, mezes puspokkenyer, mezes [2fele is]
minden nagyon nagyon finom volt

kaptam kostolot cs szuli unnepi ebedeibol: anyukajatol zoldfuszeres lazac-steaket, apukajaektol sult kacsacombot

adtam cs szuleinek meg par baratnomnek ajandekba olivaoljba elteve sokmindent [szaritott paradicsom, fokhagyma, piritott es tort dioba es mandulaba forgatott feta kockak, fekete es zold olivabogyo]
remelem, majd izlik nekik; meg senki nem szolt semmit

adtam cs-nek karacsonyra egy torok rozsalekvart es sutottem melle 2 kis kalacsot, P-nek meg egy torok rozsa- es egy szinten torok narancslekvart

kaptam millio gasztroajandekot en is:
4 altalanos kest
1 fiskars szakacskest [20 cm-es pengevel; alomszep]
700 leveses szakacskonyvet [regi alom; kalandos uton kaptam meg..]
"reces alju", ontottvas [!!] serpenyot
s-tol egy mustar novenyket, amit akkor kezdek el noveszteni, amikor csak akarom
a-tol kis uvegben kavebabot, meg egy kaves kepet

persze csomo nem gasztro ajandekot is, azoknak is nagyon nagyon orultem

alig varom, h vege legyen a vizsgaidoszaknak [mar csak egy honap], es nekiallhassak dolgozgatni a csodas keseimmel, serpenyommel, leveses konyvemmel


No comments: