2007/01/14

tegnap jo kis nap volt

reggel piac [lehel]
kaptunk szep gombat, ami mindig jo, ha van itthon
vettunk szarzellert; meg sosem ettem eletemben
nagyon jo az a zoldseg [vacsorara friss teljeskiorlesu kenyerrel, korozottel], teljesen beleszerettem
lehet, h ma vagy holnap csinalok vele salatat, vagy meginkabb porehagymas gombalevest
lattam sok sutotokot; majd veszek a heten, es sztem levest csinalok abbol is
ahol a szarzellert vettuk, volt csomo izraeli zoldseg meg gyumolcs, meg ruccola is
jol megjegyeztem magamnak a helyet [meg jo, h megkerdeztem a "gombas nenit", tud-e a piacon szarzellert, o mondta, h pl az az arus arul]
vettunk savanyukaposztat is a megszokott helyemen
masnal meg sosem vettem, de ez bejon nagyon, nem is jutna eszembe masnal venni
krumplit, meg tojast is vettunk, mert talaltam egy erdekes receptet
savanyukaposztas krumlis hagymas langos, de valojaban nem is langos, csak kis pogacsak kisutve
sosem jutott volna az eszembe, h beletegyem a savanyukaposztat a tesztaba
ki akarom probalni a heten azt is
[azert nem rossz ebben a vizsgaidoszakban, h magam osztom be az idomet..]

piac "kozben" elsetaltunk egy helyre, amit a 15os buszbol figyeltem ki
burekot lehet kapni a hegedus gyula u koruthoz kozeli vegefele
oda setaltunk el [amikor mar megvolt a gomba es a kenyer - a 2 dolog, amit talan nem kaptunk volna - legalabbis ilyen szepet -, ha csak utana probalunk venni]
nagyon nagyon tetszett
2 edes es 4 sos burek volt, ha jol emlekszem: almas, meggyes, turos [sos nyilvan], spenotos-juhturos, husos, sonkas-gombas
turosat vettunk
nagyon finom volt tenyleg, de azert nem olyan, mint amit horvatorszagban ettem
azert sztem sokszor jovok meg ide, mert ugyan eleg draga [400 ft korul van egy negyed burek], de jo
szimpi, h hazhozszallitas is van, sot nyersen is lehet venni, h otthon megsuthessuk
[bar azalatt mar lehet, h inkabb osszegyurnam magam]
ittam kavet is, finom volt [pedig csak kicsi kavegepecske]
vannak pekaruik is
vettunk egy kakaoscsigat, azzal szeretem tesztelni a peksegeket
eleg jo volt, ha nem is 10bol 10
nekunk bejott a hely, nagyon

No comments: