2007/03/12

cs apuakjaekkal talalkoztunk hetvegen: elvittek minket ebedelni, aztan setaltunk egyet
az arnyas etteremben talalkoztunk

tetszett ranezesre a hely, bar zavaroan hangos volt az elozene [azert beszelgetni meg eppen lehetett mellette]
eleg szimpatikus voltak az etelek, bar az etlap kicsit modoros volt nekem

egybol kineztem egy varganyakremlevest, de aztan emlitette cs apukajanak felesege, h jo nagyok az adagok, uh inkabb cs-vel egyutt rendeltunk egyet
eleg finom volt, bar nem mondanam, h soha jobbat..
[levesekben tenyleg eleg kritikus vagyok]

kineztem kb azonnal egy olyan kajat, h vajhal citromos dios martassal, vegyes salataval
marha buszke voltam magamra, mert kis valasztek eseten is nagyon sokat tudok filozni, mit egyek
a vajhal erdekelt: sosem ettem, a szosz is tetszett, meg eleve vonzo kis kajanak tunt
aztan megkerdeztem cs-t, mit eszik
mutatta, h talalt olyat, h belszinlangos rokforttal es almaval, vegyes korettel
egybol feladtam a nyugalmamat
sosem ettem meg belszint se, es talan megjobban erdekelt, a rokfortot meg nagyon szeretem, foleg gyumolccsel
vegulis emellett dontottem, bar a vegyes korettol mindig fogom a fejem, sztem vegtelenul unalmas [azert annyi eszem persze nem volt, h mast kerjek hozza]
ez nagyon finom volt, 10bol legalabb 9, a vegyes koret ellenere
viszont azt nem mondanam, h olyan nagy volt, siman megettem volna az egeszet, pedig nem voltam kulonosebben ehes
vegul azert nem ettem csak meg, hanem atadtam feketelyuk-cs-nek, mert elore kineztem a tiramisut, arra hajtottam

joggal, nagyon nagyon jo volt
nekem 10bol 10
pedig mindig para, mert az edes kavetol rosszul vagyok, es van, h a tiramisunak a krem meg nemtommi miatt vegul edes kave ize van
ez jo kesernyes maradt
[viszont instant kakao volt rajta, azert jobb lett volna a sima rendes]

utana ittam meg egy melange-t, az is eleg jo volt

nekem tetszett a hely nagyon
[bar etterembe gyakorlatilag csak cs apukajaekkal jarok, uh nem tul gyakran, emiatt meg mindig elmeny maga az etterembe menes maga is]
ja, az kulon pluszpont, h nem volt cigarettafust, bar lehet, h vacsoraidoben rosszabb lett volna
[elkulonitett helyet nem lattam]
medwe amugy szidta, egy olvasoja is, de alatta meg egy masik halalosan felhaborodott, szte nagyon jo az etterem

No comments: