2007/05/05

voltunk del korul a lehelen

kerdeztem cs-t, mit vesz anyukajanak anyaknapja
azt mondta, egy gyonyoru tokot
aztan vegul mast vettunk, szep szep finom finom aszalt gyumolcsoket

ettunk sajtos-tejfolos langost
nem volt rossz, de azert kulonosebben jo se
a bejaratnal levoben ettuk; legkozelebb kiprobaljuk a masikat, hatha jobb

elmentunk a keleti elelmiszerek boltjaba, es vettunk vegre tahinat, mert a gbt1-re csinalt hummuszombol nagyon hianyzott..
libanoni
kerdeztem a sracot, aki ott volt, h ez jobb, vagy a masikfele, amit most nem lattam
azt mondta, alapbol ez szokott lenni, csak akkor hoznak olyat, ha ilyen nincs
vettunk persze halvat is, mert cs meglatta, es mint egy kisgyerek, ugralt oromeben
vegul kimeroset vettunk, nem a csomagoltat
eeeees megneztem a 10%-os zsirtartalmu ali baba, kicsit toroknek tuno, igazabol nemet natur joghurtot
az 1 kg eredetileg 750, most ki volt irva, h 649
mar epp megorultem, amikor eszrevettem, h lejar holnap
oke, nyilvan nem lesz semmi kulonosebb baja, de azert nem volt kedvem
megkerdeztem a sracot, h olyan nincs-e kicsiben
erre mondta, h nincs, de most akcios, vegyek egy nagyot
mondtam, h ja persze, de holnapig nem eszem meg, inkabb veszek egy 100assal dragabban frissebbet legkozelebb
erre mondta, h odaadja felaron, mire felcsillant a szemem
vegul meg engedett belole: 300ert megkaptam
eljeeeen
remelem, tenyleg jo lesz; majd csinalok belole citromos joghurtot, meg aszaltszilvasat

aztan vettunk meg fel kilo kedves kis ujkrumplit, meg kaprot hozza, kaporszosznak
meg par kis cuccot

jo kis piacozas volt, elveztem

No comments: