2007/09/06

na, voltam tegnap a-nal, nala is aludtam

fozott vacsit, jol esett, ehes voltam, orultem is neki nagyon
spenotos-feta sajtos-olivabogyos-paradicsomos-olivaolajos-borsos tesztasalatat ettunk
szep is volt, meg finom is
kar, h nem volt rendes leveles spenot, de vegulis megcsinalta mirelit purebol, es ugy is mukodott
igerte, h majd lefenykepezik a maradekot
ha elkuldi, be is rakom a kepet

az unokatesoja, k a szentendrei szamos cukraszda egyik vezetoje, es hozott sutiket
de kiraly volt!
hozott 3 szelet tortat: egy aug 20-ai madartejet, egy dobostortat meg egy truffel-tortat
meg hozott 2 minyon: egy meggyeset es egy csokisat
meg hozott egy almas kosarat, nemtom mi volt a neve
meg egy kaves-karamelles kerek cuccot
mindegyik allati jo volt
a csokis minyon tok emlekeztetett a regi bekakra, amiket egerben a dobo cukraszdaban ettem
most is szoktam venni egyet, ha arrafele jarok, de legalabb 8-10 eve tok mas lehet a recept, mint a regi, mert teljesen mas az ize
nem olyan jo egyaltalan se a belseje, se a maz, az egesz tul edes, es nagyon draga szokott lenni
na, ez a minyon belul kicsit olyan volt, mint az regen, csak ebben tobb volt a kakao/csoki meg a rum, mint a bekakban volt

No comments: