2007/09/23

voltam plusban
raadasul a "mi plusunk"-ban

persze rendesen paraztam, nem lesz-e belole siras, de nem lett, meg csak szajlegorbules se
jo kis utvonal, cs-emlek-mentes a kb 95%-a

uis nagyon akartam bicajozni kicsit + kavet inni
elso otlet az volt, h elmegyek batyamhoz [bar hozza mindig kell tejet vinni, ha kavet akarok], de nincs otthon, dolgozik
igy maradt a batorsag-proba, elmentem a plusba, es vettem ott tejet, aztan majd fozok magamnak kavet itthon

azert a plusba, mert rettenetesen keves tejet iszok [a multkoribol, amit vettem, sztem max 1 dl-t, aztan meg is romlott], es azok a tejek eleg sokaig elallnak
meg masokat is akartam venni ott, ami csak ott van
es azert abba a plusba, mert ugyan van kozelebb masik is, de az nagyon gyik, ez a plus meg sztem az egyik legjobb, amiben eletemben jartam: nagy [vmelyik telen nagyon megnagyitottak belul], nagy a valasztek is, es ritkan van, h a katalogusos cuccokon kivul vmi epp nincs
persze a sor is van, h nagyon nagy, de sztem siman kiallhato

olyat talaltam, ami garantalta, h egy ideig tuti nem lesz siras
volt fuge 79 ft egy db, torok fugecske
vettem is egy szemet
nagyon orultem neki, uis egyszer ettem csak kb egy-ket mareknyit, amikor cs-vel fiumeban nyaraltunk, azota meg asszem 1 szemet, kb 1 eve, semmi tobb
es nagyon nagyon izlett
parszor lattam piacon, de 250 ft volt egy szem, es nagyon kis satnyak voltak, uh nem volt palya
szoval most van egy szem fugem, este meg is eszem

filoztam is, hogy hozzam haza, mert csak egy olyan taskam volt, amiben szetnyomodott volna, azt meg nem vallaltam volna be
vegul felakasztottam a kulacs-tartora, ott hintazott egesz uton hazafele, es epen haza is ert
[szemben velem: a vadiuj, csodas biciklilakatomat most hasznaltam eloszor, es rendesen szet is vagtam vele az ujjamat.. - a kepen a fugecske is, a lakat is meg a sebem is latszik]

amugy bicajozas kozben vegig azon jart az agyam, h siman lehet, h fuszeres eszter erkelye alatt tekerek, vagy az o gyereket hallom obegatni, mert h vhol ott lakik
[ugyan miota elkoltoztem cs-tol, mar nem a szomszedjaban lakok, es nem is eszek, de maradtam eleg kozel, mondjuk a masodik szomszedjaban [eddigi kb 5 perc helyett max 15 lehet gyalog, ami asszem bp-viszonylatban meg boven szomszednak szamit], es mar kezdek eszegetni..]


No comments: