2008/01/07

cs nagyon kedves tud lenni, ha akar

[1]
meglattam, h a hvg uj konyve, a teakalauz bennvan a fszek-ben
mar kb a megjelenesekor kineztem, vmi ujsagban lattam a reklamjat
nagyon szeretem a teat es mindig is erdekeltek a teas konyvek
[nem, nem a fahejas karacsonyi hibiszkuszosakat szeretem, hanem legjobban a ceylonit meg mas feketeket, meg mas "igazi" teakat]
megkertem cs-t, mivel o be van irtatkozva, es nincs szigoruan vett kotelezoen benntoltendo munkaideje, szoval megkertem, h menjen oda 10re, vegye ki nekem es akkor fel11kor mar dolgozhat is, en meg majd boldogan olvashatom a konyvet
eeees olyan ugyesen kertem, meg olyan kedves cs, h bement es kivette

egyutt ebedeltunk, utana oda is adta a konyvecsket
haat, ha oszinte akarok lenni, meg kell mondanom, h sokkolt a merete, uis legalabb 2x, de inkabb 2,5x ekkorara szamitottam [foleg, h tudtam az arat is, mert mar neztem a neten]
na mindegy
tok erdekes, mar olvasom am, az elso kotetecsket [a tea kulturtortenete]
remelem, ilyen is marad



[2]
jaa, es reggel, mivel mar 8kor ebren volt es kb felorara van tolunk a fszek, annyi ideje volt meg, mint a tenger
es ezt reszben azzal toltotte, h csinalt nekem kavet, teat, szenyat reggelire
[ja, en egy beadandot irtam, amit delig kellett nyomtatva leadni, azaz nekem 11kor fel kellett allnom a gepemtol es nyargalni be a suliba, ezert nem[sem] en csinaltam neki reggelit]

[3]
es persze o javitotta meg a laptopomon a windows-t, uh neki koszonhetem, h most az angyunkon hasonfekve irkalom ezt a bejegyzest a win-em alol, nem pedig az o laptopjan a szitakotos oprendszere alol

2 comments:

dzsekijo said...

re [2]: ééés ki mosogatott el majdnem mindent reggel?

anna said...

hm hm, csak nem te?
[azt azert nem emlitettem, mert akkor nem tudtam volna nem megemliteni, h a mosogatas soran eltort az utolso a bob&bobekos poharakbol, ezt meg nem akartam volna..]
[[persze most mar ugyis keso, uh siman lehet, h irok roluk egy bejegyzest, a 6 poharraol]]