2008/01/09

karacsonykor elolvastam a Körner András: Kóstoló a múltból-t

hm hm
kicsit csalodtam
mint olvasmany, azt kell mondanom, eleg unalmas volt nekem
ugy erzem, sokkal tobb reszletet is leirhatott volna a dednagyanyja eletmodjarol, emellett marhara zavart, h nem irta le egy csomo unneprol, h mit is unnepelnek pontosan, miert is azok a szokasok, amik, stb
szoval emiatt nem volt tavolrol se olyan izgalmas, mint vartam

a receptek viszont nagyon tetszettek, csak semmit nem csinaltam meg beloluk
[kb 1 tonna jobbnal jobb kaja volt otthon, teljesen ertelmetlen lett volna barmit is fozni / sutni..]

majd ha hazamegyek, kiirom, amik a legjobban erdekelnek
szoval annyiban persze tenyleg jo, h a receptek izgalmasok, csak en ugy hittem, h majd mint "regeny" is nagyon erdekes lesz, aztan nem orultem neki, h nem..

a golyok nagyon tetszettek, marmint a kuglik, sztem azokbol parat kiprobalok, mert tenyleg nagyon finomnak tuntek
es asszem, a husokhoz keszitett martasok voltak meg, amik nagyon jonak tuntek
emellett a konnyu lisztmentes tortak is remeknek tuntek, egyszer talan majd azokbol is kiprobalok egyet-kettot..

No comments: