2008/03/17

zold leves [szarzeller + medvehagyma]

nagyon minimal
tokjo
szep is nagyon
[valojaban sokkal zoldebb mint a kepen, nemtommert lett azokon olyan soska-szinu
kar nem vagyok ugyes h szep vagy legalabb szep szinu kepeket csinaljak]


3 szal szarzellert felkarikaztam, 1 nagy krumplit felkockaztam, ezeket megpiritottam kis olivaolajon
[nem szortam ra lisztet, mert ugy terveztem, h ocsemeket athivom, es ocsem baratnoje nem ehet lisztet, de vegul nem igy lett]

felontottem 3 nagy bogre vizzel, megsoztam, es megfoztem az egeszet
amikor megfott, egy jo nagy marek medvehagymat is beletettem, aztan osszeturmixoltam

hehe, ennyi az egesz, sztem meg borsot se tettem bele [akartam de elfelejtettem]

[tejszint is akartam tenni bele, de mar nem volt jo a kis diszno]

amikor ettem, szortam ra friss medvehagymat meg tokmagot

cs nem volt itthon, uh a viragommal ettem, nem akartam egyedul

No comments: