2008/09/25

beteg vagyok

napok ota, ezert mostanaban nem eszek nagyon semmit, meg nem is nagyon iszok, haha, szoval nem sok idevalo dolog tortenik velem
marmint de, kicsit ettem, hetfon egy tesztas azsiai levest, nem izlett, csirkes volt, de nagyon csipett, kedden egy meg becsben vett misolevest, az nagy kiralysag, tegnap meg megint egy tesztas levest, es sajnos az se izlett, az meg vega volt, de eleg fokhagymas zelleres, nem ilyet akartam..
most ejjel egesz rosszul voltam, reggel nem is birtam bemenni tesztet irni a suliba, ma fel se keltem, de mindjart osszeszedem magam, zuh, aztan egy misoleves lesz, mert vmit kell enni, nincs mese
[batyam is ramparancsolt, meg amugy is, teat is kene vegre foznom, egesz nap azt innek]


jaa, vettem krumplit egyik nap, lehet, h azt kene fozni, vajam is van, jo lenne kis vajas krumpli
kar h nincs se hagymam, se fokhagymam, azok meg hm de jok lennenek melle
amugy bio krumplit vettem, bar nem akartam olyan sok extra penzt kiadni erte, viszont a nem biobol csak 2 es fel kg-s volt, azt meg ki tudja, mire ennem meg..

na majd beszamolok, mi lett vegul a nagy mai evesbol, haha

4 comments:

Zsuzsa said...

jajj. mi előbbi jobbulást!

Excuseme! said...

gyogyulj meg, kerlek!

Mónika said...

jobbulást!!!!!

anna said...

oo, koszonom
sajnos egyelore nem javulok, reggel is 38,9-cel ebredtem, kemeny volt
[be se mentem a vizsgara, nemtom igy mi lesz, bar kulonosebben nem izgat]