2008/09/10

voltunk 48 orat a bakonyban

[meg paraga elott joval
amugy meg emiatt nem csinaltam semmit a turos vkf-re, pedig nagyon terveztem]


a szallasunk vinyen volt
felteteleztem, h ez nem vmi nagy hely, bakonyszentlaszlo egyik kulteruleti lakott helye
javasoltam cs-nek, h vigyunk rengeteg kajat, nehogy ugy jarjunk, h nincs mit enni
napersze cs itt forgatta a szemeit, de engedett nekem, elmentunk a tescoba
annyit tudtunk, h vmi konyha van, biztonsagi okokbol csak instant dolgokat vettunk, nehogy ugy jarjunk h nem tudjuk megcsinalni vmi hijan, ami ott nincs

amikor odaertunk, meg foleg masnap kiderult, h anna okos, osszesen 3 csalad el a telepulesreszen, bolt nincs, meg kenyeret se lehet szerezni, csak egy bufe meg egy csarda, ami hamarabb zart be mindket este, amikor lent voltunk, minthogy mi hazaertunk volna a turakrol
a szallas honlapjan ugyan ott volt, h 450-ert reggelit, 750-ert ebedet, 600-ert vacsorat lehet kerni, de joggal nem biztam benne: kiderult a helyszinen, h az csak csoportoknak opcio

elso nap csak este 7re ertunk oda, remek vonatlekesesek meg elalvasok utan
utkozben szendvicsek, pizza, wasabis mogyoro, meg cs-nek par vonatsor, nekem megy egy allomasfroccs



este cs a beigert 2 km-es seta helyett egy joval nagyobbra vitt el, ejfel utan ertunk haza
csinaltunk zacskos csirkelevest tesztaval meg zoldsegekkel + beletettunk egy harmad konzerv kukoricat is
remek volt, regen esett ennyire jol zacskos husleves [persze regen is ettem]



ja, kozben megittunk egy uveg bort is, dejoo volt

masnap reggel egy levelre + egy kancso teara ebredtunk: a gondnok neni hagyott ott nekunk egy regi menzaskacsonyi teat
tokeletes napkozistea volt, en csak fel bogrenyit tudtam meginni belole
[mar regota total cukor nelkul iszom a teamat, azok utan ennek egy kortya is sokkolo elmeny volt]
persze a gesztusert nagyon odavoltam, tok kedves volt tole

reggelire a jo kis kolosy teri kenyer, nagyon finom volt, tokehalmajjal meg paradicsommal meg paprikaval meg salatalevelekkel

nap kozben nem is tudom, mit ettunk, talan csak vmi csokit v napolyit
[ja, mert vettunk direkt csucscsokit, de olyan kreten volt az elso hegy, h csak utolag vettuk eszre, h mar tul is mentunk a csucson]
aztan a cseszneki var labanal cs nem tudott ellenallni a szerencsetlen kis panzio + etterem + bufe kombonak, en egy hamburgerrel megvoltam, o bakonyi oldalast evett
tkp nem volt rossz
ezutan jott a remes ut hazafele: majdnem 2szer olyan hosszu utat valasztott cs, mint a szukseges lett volna, es mar indulaskor elkezdett szakadni az eso
veletlenul ramlepett elozo nap, attol letort a kormom a labamon, emiatt szandalban tudtam csak menni
es a cuha patakon aznap tizszer kellett atmaszni, ebbol 8 volt a hazafele uton, ronggya azva, 1 szem fejlampa fenyeben
a vegen mar nem kerstem a koveket, csak atsetaltam a vizen, annyira mindegy volt

jegkockava fagyva ertunk haza ejfelkor

felora zuhanyzas utan ismet egy instant leves, raadasul agyba kaptam, ki nem masztam volna a paplan alol senki kedveert: tarkonyos zoldsegkremleves, ebbe is nyomtunk kis kukoricat, ennek is jot tett
utana meg dobozos indiai feketecsicseriborso-curry, remek volt, barnarizst foztunk hozza

harmadik nap mar nem is tudom mit ettunk
vszleg semmi kulonlegeset

este mar veszpremben voltunk, a volt szobatarsameknal
hamburgert ettunk [cs 3-at !!], meg franciasalatat, meg toltott tojast, meg parizsi kremes piskotatallerokat, meg ittunk bort is
jo kis este volt

aztan masnap hajnalban vissza bp-re

No comments: