2009/05/19

forrocsoki a fiukkal

vasarnap este cem kopogott, epp amikor a tanulas [tanulni probalas] kozepebe benyomtam egy 40 perces alvast
20 perc mar megvolt, aztan cem felebresztett
azert jott h sztem nyitva van-e az egyetem epulete most
mondtam h meglepne, amugy meg miert?
mondta meg fog halni ha nem jut azonnal csokihoz es ott van egy csokiautomata

hala egnek volt egy mikulasos kekszesbarackos bocicsokim, feltve orzott kincsem
mondtam h kivetelesen van olyan nagy makja h kinyitom csak miatta ha erdekli de csak mert o a masodik kedvenc emberem karlsruheban, csakis azert
kerdezte, viri hozta-e, mondtam h nem, meg en
akkor elkezdte huzni a szajat h akkor tuti megrohadt mar meg eleve nemszereti a nemtommilyen csokit [mar elfelejtettem] de oke talan megkostolja talan nem olyan rossz talan eheto [cem egy ilyen pasas]
nyilvan vidaman benyomott egy csikot belole
eloszor venaba akarta de nem ment be a karjaba szoval szajon at tortent

amikor mar egyertelmu volt h tuleli, kerdeztem ker-e forrocsokit mert most h miutan egy dummer türke felebresztett, lett kedvem csinalni magamnak mielott tovabb tanulok
15szor megkerdezte h miaz es meddig tart ameg elkeszul nehogy meghaljon kozben amugy persze jaja volt kedve

kis vizet + masfel bogrenyi tejet felforraltam
amikor forro volt, tettem bele fel tabla 85%-os feketecsokit
miutan elolvadt, habverovel kicsit felhabositottam
kis tejszinhabot verhettem volna ra
meg ha lett volna feherrumom / vodkam / x, ontottem volna a bogrekbe egy kicsit

kozben tok varatlanul megjelent alex
[legnagyobb meglepetesemre most nem kamuzott es tenyleg megszerelte a bicajom
most mar tudok fekezni hehe es nem zorog az egesz es a dinamom is megy es nem kattog semmi woow
na es azt hozta vissza vasarnap esti oruljon anna-esemenynek
hu egeszen meghatodtam, nekem a bicikli vmi mas nem csak vas kerekekkel, rajongok a bicajokert
persze korbetancoltam + sikoltoztam mint a gyerekek a totoroban es amikor mar lealltam az ugralassal akkor
[gondolom nagy kerek csillogo szemekkel hahaha] mondtam h huuu pontosan o az elso pasi az eletemben aki megszerelte a bicajom
csak nezett ram + mondta h blablabla de azert kicsit vigyorgott]
kert o is, persze

mikor kesz lett, kimentunk az erkelyre, szuper dolog a vihar elotti nagyon fujo szelben majdnem sotetben az erkelyen forrocsokit inni ezekkel az arcokkal, pont ezzel a 2vel
a pasik cigiztek: cem nehanyat alex csak egyet, kesobb kijott meg issam tuneziai haverja is, o is cigizett kicsit
peeersze cem hisztizett h ez a forrocsoki milyen ocska lett ilyen remeset meg sosem ivott eleteben igazabol tok ihatatlan blablabla pont ahogy szokta, de aztan egyszer csak tenyleg kiontotte a maradekot az erkelyrol a korlaton at le a fure, csak lestunk alexszal h megorult-e vagy mivan, mondta h nem izlett neki mert nem volt eleg edes
meg jo h nem volt, 85%-os feketecsoki semennyi cukor, de egyreszt pont attol jo, masreszt akar mezet is kaphatott volna bele, nemhogy cukrot, tokkelutott pasi aaaaa

alex filozott h gyorsan hazafut meg mielott eso + vihar, mondtam h en nem tennem, fel perc es latni se fogunk az esotol
anna okos volt, fel perc es nem lattunk az esotol meg villamok meg dorgott az eg meg felborult a muanyagszek a szeltol, jo h nem indult el haza
mar bent ittuk meg a csoki veget + szivtak el a cigik veget cem meg issam haverja

5 comments:

viri said...

hát ez teljesen tök ez a cem...ahelyett,hogy megkérdezné,hogy nem kéritek-e... meg tényleg,hogy nem volt képes cukrot kérni bele... hát gratulálok neki:D
alex meg kedves,ez a bicaj-dolog még engem is meghat:)

roll. said...

irtam neked mailt, fontos-surgos keressel

anna said...

viri, egyetertek teljesen

roll., elkuldtem sok ismerosomnek, hajra hajra

roll. said...

nagyonnagyonkoszi, hat rank fer a hajra, reg alltunk ilyen temaban ennyire rosszul:(

anna said...

jaj, en meg ugy elmennek ha otthon lennek ˇ_ˇ
erdekelne is + szivesen segitenek is