2011/07/03

dietahirado

nem egyertelmu a RIZSNYÁKrol h a neve vagy a mibenlete a visszataszitobb
barnarizsbol epp most kotyvasztom az ujabb adagot, hajra rizsnyak
(filoztam javitana-e a lelkemben a megitelesen ha belefoznem a kidobastol ugyan megmentett de egyelore a hutoben tetlenul arvalkodo almahejakat, gondolom az almaban valo jo dolgok atmennenek bele; egyelore nem csinaltam meg meg)
a kizarolagos megevesi mod nalam az almaval valo osszeturmixolas

[a fott repa is leginkabb dupla mennyisegu almaval osszeturmixolva jatszik]

a napi szilardetel-feludules a sos fott basmati rizs
asszem veszek a jovo heten jazminrizst is, fo a valtozatossag *_*

a napjaim legjobb pillanatai ketsegkivul a 4-5 eros angol feketetea szojatejjel
sajnos a szojatejrol tovabbra se tudom, jo-e – lehet le kene cserelnem rizstejre, ugy nez ki megiscsak a rizs a sztar, csak olvastam h az edesebb, az meg felek zavarna nagyon, teat edesitve keptelen vagyok csak indiaban vagyok kepes meginni

a koromviragtea igen keseru ha ugy 4 percnel tovabb aztatom
maria treben 10et ir, egyszer kiprobaltam de nekem ugy nem megy, 4perceset iszogatok azt viszont napi 3 bogrevel mint a kisangyal, langyosan kortyonkent
[lehet kevernem kene vmivel ha 10perces, pl mentaval es akkor talan ihatoan volna csak keseru, hm hm]

a "ropit szabad mert semmi nincs benne" gyanus nekem h nem is igaz
a zsirtartalma pl 6% folott van!! – ezzel lenyomja az aldis natur sos kenyerchipset (amit tegnap botor modon nem vettem meg mert az 5% zsirt cs-vel nagy egyetertesben sokallottuk benne - pedig annyira jol esett volna, tejoeg)
ezen kivul van benne tejsavopor, abban laktoz, ilyen betegsegekkor meg remelhetoleg csak ideiglenes laktozintolerancia, helo, szoval sztem a maradek ropijaimat el is csomagolom (meg jo h volt annyi eszem h sok kicsi csomagot vettem es nem egy oriasit inkabb)

hiszti ideggyengeseg fizikai gyengeseg fennall, jobban jar aki nem talalkozik velem mostanaban

lalala, es ha most ejtem a tok hizlalos ropit, siman lehet h szep nadszalkarcsu leszek a dieta vegere, hozzaadodik az indiai fogyasomhoz aztan mar nem is vesz eszre senki az utcan ahogy elsetalok mellette
[najo csak viccelek]

No comments: