2008/04/03

remek gnocchit csinaltam

sztem eletem legjobb foztje volt
[a kajaimnak max az 50%-a izlik nekem, es amit igazan nagyon jonak erzek, az max 5% - igy eleg nagy szam, h mennyire jonak ereztem ezt]
tobbek kozott azert is izlett annyira, mert viszonylag keves iz volt benne [najo, nemis] es azok hudejol osszeillettek, csak lestem
cs szt persze nem volt jobb mint mas foztjeim, neki eleg sok izlik ugyanennyire [szabit vett ki keddre, uh egyutt ebedeltunk itthon]
hat sztem pedig sokkal jobb volt..


bocs mindenkitol, vszleg nem illik felkesz gnocchit hasznalni, hat en azt szoktam, mostanaban annyi dolgom van meg rohangaszok 1000 fele, h nem allok neki fozni rendeset

szooooval:
gnocchi gombaval es zoldekkel
megpiritottam kb 4 diot feldarabolva [cs-t arra kertem, h 10 szemet torjon fel, de gyanusan keves lett a dio es gyanusan gyorsan kesz lett..] es utana felretettem
3 szelet bacont felcsikoztam, kis olivaolajno megpirotottam, aztan raszortam kb 20 dkg felvagott csiperket, aztan meg is soztam oket
amikor a gomba mar szepen pirult, ravagdostam egy marek medvehagymat, ratettem a diot, borsot oroltem ra, es 1 dl tejszint is raontottem meg
kozben megfott a gnocchi [25 dkg, tescos], azt is beletettem
lezartam a langot, es csak utana tepkedtem ra kis rukkolat illetve szortam ra egesz keves parmezant
osszeforgattam az egeszet

csinaltunk hozza vonalas froccsot, ami annyit jelent h a poharban a vonalig bor, aztan viz [igazabol kb kisfroccs csak igy jobb]
meg jo h volt itthon egy felszaraz feherbor, tegnaprol maradt, a bulira hozta azsiai oroszlan



utana meg tortat is ettunk
valogathattunk, mert otthonrol meg van a repatortambol egy falat, van abbol is amit agi sutott nekem, es volt olyan is, amit tegnap kaptunk a spenot-bulin, ocsemtol [a mcdonald'sban vette]
a legutobbit valasztottuk
sztem vmi narancsos truffeltorta, v vmi hasonlo lehet
baromi finom volt, viszont annyira massziv/tomeny, h sztem 3-4 embernek is eleg lett volna
igy vegul a masik sutit, ami talan meggyes csokis piskota lehet, meghagyjuk vacsira

tortahoz kave nyilvan, meg megegy vonalas



ja es ebed nyilvan az erkelyen, uis annyira joido volt, h bolond aki ilyenkor megteheti es megsem az erkelyen ebedel
mi nem voltunk bolondok hala egnek

No comments: