2008/07/12

reggeli ebedidoben, piac utan

tortilla
buzatortilla, benne fustolt lazac, paradicsom, hagyma, madarsalata, rukola
legkozelebb sajtkrem / turo is megy ala



turmix
1 banan, 1 oszibarack, egy kis talka piros- es feketeribizli, tej
a poharban meg 1 epres jegkocka, tejszinhab, par szem ribizli meg fenykepezes utan szivoszal



cs
teljesen elkepedt, h mi az a sotet bogyo, afonya?
mondtam neki, h nem olyan sima ugy am afonyat venni, meg draga is meg nem nem az nem afonya
akkor ugyan mi, o elkepzelni se tudja
amikor megmondtam, csak lesett, h ez a feketeribizli?
kiderult, h meg sose latott, es mindig is nagyon kivancsi is volt, milyen lehet az
azota is ezen rohogok, micsoda ember, meg nem latott feketeribizlit, raadasul erdekli, de egy lepest se tesz erte, h megtudja
[amugy meg minden feketeribizlile dobozon rajtavan]


ribi
tegnap este csokolomot hallgattam
van olyan szovege, h Rajta kaptam őt meg a Ribit, ...
piacon ribizlit ugy arultak h RIBI 300
nem, anna nem vigyorgott es nem dudolt csokolomot a piacon
[maskor inkabb specko jednot szokott, foleg a Néni a piacon-t, ami a nenin kivul karalabekrol, repakrol meg kaposztarol is szol]

2 comments:

Zsuzsa said...

Klassz reggeli! :)

anna said...

jaja, csak meg be se fejeztem, cs mar nezegetett mindenfele, h mit eszunk meg mert o meg ehes
ugyhogy utana neztem kis tour de france-ot, aztan nekialltam az ebednek..