2008/07/21

vkf 17 - salatabar: langyos cukkinisalata

ezt meg tegnap, kirandulas utan csinaltam vacsorara



langyos krumplis cukkinisalata

pici krumplikat megmostam, amelyik nagyobb volt, felvagtam, kb 40 dkg lehetett [cs szt ezek kamaszkrumplik, leven mar nem uj, de meg nem is oregkrumplik]
osszeforgattam kis olajjal, soval, aztan betettem a sutobe, es barnara sutottem az egeszet
kozben felkarikaztam, aztan meg 4be vagtam 1 nagy cukkinit, osszekevertem kis soval, olivaolajjal, szaritott mentaval, torok olajos paprikaval, borssal es 1 fej szep felkorivekre vagott voroshagymaval
amikor kesz volt a krumpli, ezt tettem be a helyere sulni
1 pohar tejfolbe belekevertem kb 5 dkg juhturot, kis zoldhagymat, 1 gerezd fokhagymat es keves sot
amikor a krumpli mar langyos volt, a cukkini meg mar csak meleg, osszekevertem oket, es leontottem az egeszet a tejfolos ontettel
fel ora allas utan ettuk, meg langyosan

[a kepet meg nyilvan most csinaltam, hideg salataval, tegnap este nem sutott ennyire a nap..]

u p d a t e
az iment fenykepezett hideg alatavegbe beledaraboltam meg egy paradicsomot is, ami tkp nyaron teljesen alap nalam, es ettol ugyan rondabb lett, viszont megfinomabb, mint elotte
szoval megerte elronditani vele

No comments: