2008/11/30

bananok issamtol

issam tok pici, legalabb fel fejjel kisebb nalam, es jo kis gizda srac
amikor egyik hetfon paradicsomlevest foztem, es szoltam a fiuknak is, epp azt ettuk, besetalt egy oriasi kartondobozzal a kezeben, az tele banannal
kerdeztem, ez most mi, de mar epp irta is ki ra vmi filccel, h barki vihet belole, ajandek
mondta, h vmi ismerosetol kapta
[igen, a fiukkal mar tobszor beszeltuk, h neki siman lehetnek sotet ismerosei es sotet uzletei, o pont az a kategoria..]

megneztuk a leves utan, nagyon szep bio-banan kotegek voltak
el is vettunk parat, tenyleg rengeteg volt
finomak nagyon, kedves kis erett puha bananok
egy kis creme fraiche-sel pl tokjo ebed volt egyik nap
[epp masnap olvastam a japanban uj maniava valt bananos fogyokurarol, akar bele is foghatnek, hehe, ha lenne ra kesztetesem]

eees ennek koszonhetoen tudtam meg, h van a konyhaban egy turmixgep is, ez lokalisan fellelkesitett
ok, mar csinaltam korabban hummuszt, es nem volt rossz a krumplinyomommal se, de azert kremesre turmixolva mas lesz

No comments: