2009/02/13

bimal e-mailek

sanyi + zsolt meg reges regen az azota mar semmive lett windowsomra tettek nekem egy programot, egy egesz esten at kinlodtak vele
mondtam, h ha kesz lesz es sikerul, tortat kapnak halabol
kesz lett

ma kaptak paradicsomlevest meg repatortat
vicces mert egyik nap pont az jott szoba, h de jo lenne megint olyan husos paradicsomos teszta amit egyszer reges reges regen csinaltam meg nekik, mondtam h ma siman csinalok a torta elott, erre azt kertek, h inkabb paradicsomlevest mert az megjobb es ugy ennenek levest "_"
jo lett, de sajnos nem volt se zellerem se petrezselymem, azert ugy meg sokkal sokkal jobb lett volna asszem
a repatortaba multkor dio helyett kokuszdiot tettunk, most az se volt epp, igy zabpelyhet meg nehany aszalt gyumolcsot, meg extran meg csokit, a tetejere helyett melle es sajtkrem helyett turokrem, joo lett

jo volt, jott meglepetesnek amer, mar reg nem lattam, orultem neki nagyon
viszont bimal sajnos nem jott, de sanyi olyan jo fiu h alapbol kereste mar h van-e uvegem amiben levest vihet bimalnak
o meg most irt
ugy tunik, forditott sorrendben evett

date: Fri, Feb 13, 2009 at 9:38 PM
subject: wow

thank you anna......your cake is great. u prove again that u cook well. tastes really good.
wish u a good trip to Berlin.

date: Fri, Feb 13, 2009 at 10:00 PM
subject: Re: wow

hey.. the soup is also special. my god...its ur day...

date: Fri, Feb 13, 2009 at 10:58 PM
subject: Re: wow

the food was really good. the french guys also tasted your cake. they also said great.


jo am igy fozogetni, nagyon jo

u p d a t e
leleveleztuk bimallal h miert tettem be a kedves e-mailjeit
mondta h ha mar ennyit betettem akkor rakjak be egy kepet is
mondtam h nincs kepem, a torta meg a fiuke szoval nalam egy morzsa sincs mar belole
lefenykepezte, elkuldte, csak nekem
[a kremet irtam, vegul nem tettem ra, szoval ezert csak ilyen ures, melle ettuk]




u p d a t e 2
ha mar kepek, akkor itt a recept is, rossa mela receptjet csinaltam at eleg rendesen
mindig ezt csinalom, lenyugozoen kicsi fecnikre kifirkalom a recepteket, aztan azokkal van tele a konyhaszekrenyem meg az asztalom meg minden

u p d a t e 3
nyilvan csak a kepet felejtettem el betenni, meg jo h szolt roll, koszonom neki
most legalabb nappal van, csinaltam uj kepet a receptrol, lampafenynel ugyis eleg rossz lett legutobb
ooo, es h szupervicces legyen, viktor levelere teve fenykepeztem le, hahaha, itt remekul latszik, h en nagyon tul tul kicsi betukkel irok, o meg akkorakkal hogy meg nem is lattam ilyet, nagyon nagyon vicces



meg csinaltam egy kepet par masik fecnirol is, most ennyi akadt a kezembe
sokszor pl otthagyom oket a fiuknal, h ha tetszett, meg tudjak ok is csinalni - amennyiben el birjak olvasni

2 comments:

Anonymous said...

foto a fecnikrol?:)

anna said...

oo oo, elfelejtettem
kosz h szoltal
gyorsan keresek parat