2009/04/12

husveti receptek

marmint amiket most csinaltam
csak h ne felejtsem el, mi honnan volt
[meg a rend kedveert "_"]



krumplisalata
6-7 krumplit es 2 tojast megfoztem
[sikeresen tulfoztem mindkettot]
[ja persze kulon fazekban, deee ez nem nyilvanvalo, bangladesi haverom, mostafa egy fazekban fozte a tojasokat es a zoldsegeket amikor egyszer beneztem hozza, eeeh nem tetszett]
felkarikazgattam oket amikor langyosak voltak
osszekevertem egy talkaban majonezt creme fraiche-t magos mustart sot cukrot borsot, ezzel ontottem le
vagtam ra medvehagymat



mogyoros brownies
[latsia receptje, csak o dioval, en mogyoroval]
felolvasztottam 10 deka vajat, belekevertem 20 deka cukrot es 10 deka 85%-os feketecsokit
amikor kihult, belekevertem 2 tojast, kis sot, [fel tk sutopor + 12,5 dkg liszt]-et es 10 deka mogyorot
a kis kerek formamba ontottem es 180 fokos sutoben kb fel oran at sutottem
megkostoltam, szuuper



2 kalacs
[maci receptje, van par blogger akik receptjeiben vakon bizok, maci is ilyen]
felolvasztottam 6 deka vajat, beleontottem 3 dl tejet es megmelegitettem azt is, aztan meg 2 csomag vaniliascukrot, fel tk sot es 2 tojassargajat
fel kilo lisztbe belekevertem egy csomag szaritott elesztot, aztan a fenti kevereket, aztan dagasztottam eleg sokaig
egy oran at kelt, akkor 2 kis kalacsot csinaltam beloluk, egyiket csak siman, masiknak a tesztajaba kevertem aszaltszilvat es mazsolat
utana meg fol oran at keltek
aztan 1 tojassarga + 2 ek tej keverekevel bekenegettem oket, a gyumolcsos tetejere meg szortam cukrot
175 fokon fel oraig sutottem oket
[meeg nem kostoltam meg mert alex kicsit kesobb jon, vaaaa, pedig most sut a nap es most langyos a kalacs es mar ehes vagyok es most szeretnek menni]

4 comments:

roll. said...

keszul a mogyoros brownied, mindjart teszem a sutobe:)

anna said...

es jo lett??

roll. said...

az nem kifejezes, hibatlan a recept, be is blogoltam

anna said...

kozben megkerestem a blogodban, lehetett volna ennyi eszem a kerdes feltevese elott is
sztem is nagyon joo recept, azota mar vagy 3szor sutottem
[ees meg kellett allapitanom h semmi sznobsag nincs abban h 85%-os csoki, uis egyszer csak 70%-ossal csinaltam es tok mas lett, jo volt persze az is de a 85%-ossal ossze se vetheto]

ja es legutobb szettortem a mogyorot kicsire + creme fraiche-sel ettuk, oo oo, sztem nagyon jo otlet volt mind a ketto