2009/04/10

uj fuggosegek, jaj jaj

valahogy lejottem a [miso-leves, algas rizskreker, fott rizs+alga] harmasrol
viszont van par uj fuggoseg

szulinapi csokik ota csoki, ami nem tul jo
uberkedvenc a 70+ %-os feketecsoki lehetoleg naranccsal
[de legalabb nem tul gyakran es csak 1-1 picike darab]
multkor veletlenul kevesebb kakaotartalmut vettem, edes is volt tulsagosan, nem is jott be nagyon, csak immel-ammal ettem meg "_"
es joideje eloszor tegnap eszembe jutottak a regen estenkent csinalt feherrumos forrocsokik, es az is eszembejutott h meg a bulimra hozott alex vmi whiskyt amibol maradt kicsi es arra jutottam h egy nem nagypenteki napon, hehe, majd csinalok magamnak egy whiskys forrocsokit, ugyis pont van egy tabla eleg sotet feketecsokim is, micsoda szerencses veletlen karambol, a sarkon tigrisek fordulnak, nem tehetunk, nem tehetunk semmit
[kedves roll., igy jooo??]

ja es emellett megint ramjott h ugy ennek vmi edesseget
ami azert durva, mert ez nagyjabol az elsoszakitas utani honapokig-nem-birtam-enni alatt mult el, azaz marha regen, tobb mint masfel eve, na es most jott elo azota eloszor, jajde rossz
mar epp gratulaltam magamnak h elajandekoztam nehany csokimat samuelnek meg marynek es atalltam a nehany negyzetcm-es darab feketecsokikra, erre viktor hozta a csodas kis truffeleket, napi 1 szem, na meg tegnap cem [a torok bruder] adott nekem fel kilo isztambuli dios halvat, meg felemelni se semmi annyira sok es nehez [es nagyon jol nez ki]
hahaha, kicsit se keztem el kacagni
nem, meg nem nyitottam ki
[szegeny cemnek egeszen rossz a gyomra, ki nem allhatja nemetorszagot es ez total kiuti, nagy esellyel ez vagta tonkre
szerencsere most h sut a nap kicsit jobb a kedve
aztan lehivtam este medvehagymalevest enni [orommel udvozolte a konyhankban jobaratjat, a beko sutot, hahaha], mondtam neki h nem hiszem h az artana, semmi fuszer semmi zsiradek szinte, viszont van benne full egeszseges medvehagyma meg jo kis krumpli
izlett neki nagyon, bar eleinte parazott mert tul zold-nek itelte meg, nem szereti a zoldsegeket ugy altalaban, hehe]


tokmag, totalis tokmagfuggo lettem, elkepeszto
vettem vmikor egyszer egy fel kilos csomag tokmagot mert azt nagyon szeretek tenni mindenbe, kenyerbe zsomlebe rizsbe krumplihoz leves tetejere szendvicsbe salataba, tenyleg igazan mindenbe
[meg olyan is van h egy kiskanal mezbe teszek 6-7 tokmagot es csak ugy megeszem]

naes miota ott all a polcomon, nehezen megyek el ugy mellette h ne kapnek be par szemet, de meg olyan is van h felallok es odamegyek a polchoz csak a tokmag miatt
tokmag, tejoeg de szeretem

na es bananturmix, oo oo, minden nap iszok egy bananturmixot [de pl amikor bicajoztunk alexszal akkor eppenseggel kettot ittam, egyet meg reggelire tele felelemmel h fogom-e birni jaj jaj mi lesz, egyet meg ejjel amikor hazaertunk szetesve a faradtsagtol es o mar be is aludt a tv-szobaban, de elotte meg alapbol meleg mezes tejet kert aztan amikor felvillantotam elotte a bananturmix lehetoseget is akkor azt valasztotta megiscsak]
mekkora kiralysag, nagyon szeretem
van hogy kis tejszinnel, van hogy kis kokusszal, netan kis baracklekvarral, de leggtobbszor minden nelkul csak tej meg banan

meg egy korabbi, most jobb hijan szunetelo fuggosegem volt a ribizlilekvaros naturjoghurt, elfogyott uis a szuper ribizlilekvarom es nem talaltam a heten sehol, majd kenytelen leszek holnap vmi mas boltot is felkeresni
ribizlilekvar eleve total szuper, es barmilyen borzaszto savanyunak hangzik, megis igazan nagyon jo joghurttal

2 comments:

roll. said...

igen, tokeletes:)
milyen a kedvenc ribizlilekvarod?

anna said...

orulok h tetszett a megoldas, haha

hat valojaban az a kedvenc ribizlilekvarom amit nagymamam csinal csak mert nagyon birom a nagymamamat
amugy meg csak 2 fele boltit ettem, plom plom, megkeresem az uveget, pill
[...]
megvan: schwartau extra rote johannisbeere
semmi kulonos a vilagon, a fele ribizli, viszont finom finom elegge
[majd egyszer valojaban foznom kene, vagy csak siman lefagyasztani ribizliket]