2009/07/09

evesek alexszal

igazan nagyon viccesek, eleve alexszal az elet egy moka es kacagas

alexet amikor megismertem, eleg hamar kiderult h halalra aggodja magat a hasa miatt, azota kicsit leszokott mar rola
fogtam a fejem, minden tukrozodo feluleten magat sasolta oldalrol h sztem sem nez ki ugy mintha terhes lenne ugye?
[teny h kicsit mokas alaku a hasa es van hogy ugy nez ki mintha nagy lenne de csak csak izom van benne szoval nem kene paraznia [eleve szep izmos egy pasi ez az alex]]
[volt is hogy azzal ebresztettem egy reggel h elenyomtam a tukrom h nezze csak a hasat nott sztem az ejjel -- igen erre nagyon vicceset reagalt]

persze ez nem gatolta meg olyanokban h egyik este meg regebben felhivott h rendel 2 pizzat es idejon hozzam vacsorazzunk egyutt ok?
mondtam neki h ha akarja sutok neki finomabbat mint amit o rendelne, most ugyse erek ra kicsit, elotte szelveszgyorsan osszegyurok tesztat, aztan mikor mar raerek addigra pont meg fog kelni, persze h akarta, tapsolt oromeben
mondta h akkor hoz bort meg vmi edesseget
mondtam neki, javaslom h gyumolcsot pl vagy dietas csokit merthogy hey mann dein baaaaauch
erre csak rohogott h nem eszik ilyen hulyesegeket majd max masnap nem eszik semmit es akkor megint pici lesz a hasa

vaagy pl nemreg egy este atjott tanulni, masnap volt vizsgank egyutt
van egy eleg kis hatizsakja, bicajos hatizsak, asszem 18 literes
szoval megjott ejfel utan nem sokkal, kinyitotta a hatizsakjat, es kipakolt az agyamra 3 kis roman kekszet + 4 knoppert + egy fel oriastabla milkat + 2 nektarint + 2 banant + 2 sargabarackot + 2 almat + 1 donert, majdnem lefordultam az agyrol annyira rohogtem
kerdeztem nem para-e a hasacskaja, eleve sok ez a kaja nagyon de igy ejjel egesz kemeny
mondta h nem evett ma semmit szoval ha sokaig beszelek meg akkor nem hagy nekem semmit nameg most stressz a vizsgak miatt

meg ugy eszik aaaa ez elkepeszto
egy tipikus reggeli nala:
fozok teat meg kavet, csinalok piritost, kozben beviszem a szobajaba amiket talalok a hutojeben a polcon: 1 pudingot 2 fele sonkat 1 majkremet paradicsomot
o addig eloszed meg par gyumolcsot meg egy talkaba ont tejet es beleszor egy csomo fahejas vagy eppen mezes biszbaszt [olyan reggelizo x-et] [honig-scheiße / zimt-scheiße tkp]
aztan leulunk a foldre az akvarium melle
a 2 piritosbol egyik az enyem masik az ove, nyilvan
az enyemre szepen teszek kis majkremet meg fogok egy paradicsomot, elkezdek enni mint a rendes emberek ahogy tanultam [csak mondjuk most foldon ulve]
olyan kedves vagyok h kenek az overe is majkremet es odaadom neki
erre ratesz meg 2 sonkat, sot az enyemre is dob egyet, eszik egy falatot a majkremes sonka1es sonka2s piritosabol, azonnal harap melle egy kis barackot es eszik ra meg egy kanal pudingot
amikor kesz a szuper falataval, belekanalaz meg a fahejas cuccos tejbe is, iszik egy korty kavet aztan folytatja vhogy hasonloan
en egy pont mar enni se tudok a rohogestol, o meg csak nez ram was gibt's zu lachen?
mondom neki alexandru tudod h hogy eszel??
erre csak rohog egyet h jaa az anyukaja is szokta mondani h ugy eszik mint a disznok, ha jaaaa ez egy hatranya annak h egyedul el mar evek ota
mondom neki h hozza kepest a disznok elkepesztoen szepen esznek
erre mar nagyon rohog, sokkal jobban mint amikor meg o hozta elo a disznoit
mondom tovabb, alexandru te pontosan ugy eszel mintha ma reggel jottel volna ki a dzsungelbol, itt mar feldol a rohogestol, eppenseggel enni se tud annyira nevet
eleg sokszor csak dzsungelmannnak hivom

[ami kulonosen mokas ha arra gondolok h egyszer mar full kiakasztottam jonny weissmüllerrel aki pont temesvaron szuletett es par nappal kesobb elnevezte mergeben a szomszed arab havert ajment tarzannak
uuugyanis egyik hajnalban alex tok reszegen eljott hozzam aludni mert masnal maradt a kulcsa
es amikor megjott itt talalta a szobamban reggel 5kor ajment ahogy karattyolunk az agyamon es kozben tortat eszunk es akkor rajott egy igen vicces feltekenyseg-kor
amikor ajmen elment aldni, elotte mondta h csak szoljak at ha alexszel baj van
[tenyleg eleg reszeg volt alex, meg nem lattam reszegen, szuper vicces volt "_" foleg amikor kifejtette iszonyu mergesen h karlsruheban mindenki egy barom en meg rakerdeztem h nade kedves alex netan eeen is? mire mondta h du annuschka nicht]
aztan amikor ajmen elment akkortol alex csak azt magyarazta h nyugodtan hivjam am vissza tarzant o el is megy egyaltalan nem akar zavarni blablabla ROTFL
azota is mindig csunyan nez ha szobajon tarzan a szuper tuneziai baratom aki mar a facebookon is baratom es tervbe vettuk h majd megisszuk az abszintomat, sztem csak egy reszet ajmen szt az egeszet]


na anna lep tanul holnap vizsga

No comments: