2009/07/30

ugyse

sugar elment hamburgba egy szuper utra amire saaajnos nem mentem mert szerencseeere jott viri
a tobbiek hazajottek hetfo reggel, sugar meg tovabb utazgat onnan azota is nemetorszagban, idonkent meg bejelentkezik innen-onnan

reggel hivott h ma keso ejjel jon, csinalok-e majd akkorra vmi kajat
mondtam persze, megnyugodott mert mar csak 6 euroja volt, mondta is oromeben vesz egy doboz tejet [neki a tej olyan mint masnak az oxigen]
eldontottem h sztrapacska, ugyis van sok krumplim meg viri hozott juhturot, kozben vettem kaprot
alex felebredt a telefonalasra, o is nagyon orult, persze o nyilvan a sztrapacskanak, amilyen [bar mar reg nem tudja miaz de elhitte h mar csinaltam egyszer es nagyon izlett neki + ertekelte h meg fogjuk inni melle a magyar boromat amit vele akartam meginni]
megbeszeltuk h este atjon, elotte vesz mindent, csak irjak egy e-mailt



vegul csak baconkockakat meg creme fraiche-t irtam, meg h ha talal vehet gombat is [meg egy kepet is mellekeltem miutan nem volt benne biztos h az-e a pilz amire gondol [feltetelezem h valojaban fogalma se volt miaz]]
[el tudom kepzelni eleg siman h a sztrapacskam melle eszegetek par darab pirosra sult gombat is]

-- e-mailre nem valaszolt
-- felhivtam fel10kor [a kozeleben levo penny 10ig van nyitva], de nem vette fol
-- ugy dontottem, szerencsere ejfelig nyitva van a rewe par hete, szoval van meg idom donteni es mivel ez a 2 pasi pontosan az a fajta 2 pasi akik ha eldontenek vmit akkor az siman nem ugy lesz hanem egesz durvan mashogy, eleg lesz az utolso pillanatban lepni
-- haromnegyed10kor telefon, gondoltam alex de nem, sugar: nemjon megse, csak holnap, megnezi meg frankfurtot vagy vmi mast, amugy ehes, csak 1 currywurstot evett ma, mondtam en is ehes vagyok csak varok a majom alexra mert megbeszeltuk, de ha ugyse jon ma akkor sztrapacska most megse, helyette gyorsan vmi
-- 10kor telefon, alex, hallom h fut vagy eddig futott
mondta epp lekeste a villamost jajdemerges waaawaa blablabla
mondom megis mivan holvagy mikorjossz hozod a cuccokat amiket irtam?
jaaa uszodaban volt, nem olvasott levelet, mithozzon, de o nem ehes igazabol mert evett a varosban szoval csak vmi picit csinaljak blablabla
mondtam h sajat erdekeben oszinten remelem novesztett 2 uj izmot legalabb
egybol kerdezte h merges vagyok vagy mi a baj annuska [de mar hallom h vigyorog] [es annuska csak akkor vagyok ha akar vmit nagyon / rosszalkodott]
mondtam perceken belul ehenhalok
erre hangosan kacag a gonosz h miert nem ettem
[...]
akkor feljon es elmegy persze boltba persze hogyne menne itt lesz nagyon hamar de tenyleg de [1] csak olyanokat kelljen vennie amit konnyen megtalal mert nem akar orakig keresgelni es [2] olyat csinaljak ami pikkpakk megvan mert nem akar varni ra es [3] csak vmi konnyut mert igazabol nem tul ehes
[...]

szoval halsalata, halam ujhagymam kaprom sutoszsomlem tojasom van + alex hoz kukoricakonzervet majonezt
mustart is akartam, ooo und noch was senf, ok? [ugy dontottem h nem kezdem el magyarazni h csipos magosat lehetoleg de ha nincs akkor xyz] ==> was ist das? ==> egal, nichts
[elotte baconnel hasonlo kor, amikor meg ugy ereztem h megiscsak csinalok sztrapacskat mert en aaannyira szeretnem mar]

erre most sugartol sms

Hal. Meggondoltam a dolgot. Speyer meg a pfalzhoz tartozik. Szoval hajnal 6ra erek oda kb delre ka.ba. Megsporolom a szallast...

No comments: