2009/07/11

megint tour de france

megint tour kompatibilis evesek 17:20ig
felperces festina reklam alatt hutoig rohanas lelekszakadva, joghurt megvan de kanal nincs az mar nem ferne bele, kezdem unni a joghurtot
[esetleg szobambarohanas torok kekszert, azt megjobban unom]
mindennap megfogadas h beviszem a vizforralot bogret teat nescafet meg csinalok vmi kajat elore mert ameg vegignezem h letekernek 200 km-t hegyen fol le 40 km/ora folotti atlagsebesseggel addig ehenhalok, tulsagosan atelem, hehe
talan holnap sikerul, persze en se hiszem

[igen, tavaly ilyenkor agybol neztem a tdf-t es gourmandula remek ropogos savanyusagos szusijat ettem, o egek o egek]

ma sugar jott le tourt nezni [itt lakik jul eleje ota, remek remek]
[valojaban leginkabb tour helyett engem nezett a gonosz sugar es kozben fetrengett a rohogestol h milyen latvanyosan izgulok] [kozben mary meg samuel 3 emelettel feljebb neztek, ugyan megbeszeltuk h egyutt nezzun itt a mi szintunkon; ok mashogy mukodnek]

szoval jott le
mondta h maryek mindenfelet belepakoltak a hutopolcara
mondtam semmi szokatlan, itt is mindig megcsinaljak
mondta ot se zavarta, tettek be pl epret, evett is parat belole
mondtam jot tette + ha felmegy kolbiert [realban vett tegnap pick kolbaszt meg magyar paprikat] hozzon nekem is par szemet
hozott is 2t nekem 1et maganak, finom volt



aztan este [ejjel] jott le vacsorazni
[legkedvesebb mohammad baratom fozott iszonyu jo csicseriborsos csirket meg szombaton, annak a veget krumplival paradicsommal joghurttal, alomvacsora volt]

mondta h nem is maryek tettek a cuccokat a hutobe, mondta neki vmi csaj h ne haragudjon h odapakolt
mondta neki sugar h nembaj, maskor is batran
"_"

No comments: