2009/08/03

jaj ezek a pasik

samuel meg mary ma mennek haza, epp most hivott sam h perceken belul repulnek, jaj jaj

ma nem akartam fozni, mar elore meg volt dumalva alexszal h ma megtanitom sztrapacskat csinalni
azon szokott keseregni h nem tud fozni semmit es anyukaja se mutatott meg neki semmit meg en se [ich verstehe gar nichts], ami persze vegtelen nagy kamu mert amikor epp nem aannyira lusta akkor ott paradezik nekem a konyhaban mikozben csinalok barmit is, szoval ha kinyitna a jo kis aszimmetrikus szemeit es nezne micsinalok akkor tudna mar csomo mindent fozni
ehelyett ott all vagy neman vagy magyaraz vmit tokerovel vagy en magyarazok vmit tokerovel, aztan amikor mar eszunk akkor elkezd puffogni h mar megint nem tanitottam meg semmire en meg csak fogom a fejem
szoval meg volt beszelve h ma jon este es sztrapacska vegre

miutan elment tolem, kimentem a konyhaba h csinaljak samuelnek egy bucsu-utoszulinapi browniest mert nagyon szereti es meg logtam neki ezzel
utkozben beneztem hozza h minden oke-e, erre beszolt h meine liebling was kochst du für mich? ich habe hunger tehathogy mit fozok neki mert ehes
mondtam semmit nem akartam mert en nem vagyok ehes es este fozok alexandruval
erre kozolte h de tenyleg ehes es van egy babkonzerve ha nekem nincs semmim, de fozzek mar neki vmit
mondtam 10 perc es mondok vmit

visszamentem a szobamba morogni sugarnak h ejnye el is ment minden kedvem a meglepetes browniestol es amugy van-e otlete mi a rakot fozzek mert se kedvem se alapanyagom
kitalaltam h hummusz + hal, van petrezselymem meg paradicsomom is hozza
kiderult h sam nem szereti a halat persze megeszi de nem szereti
anyam, akkor megneztem a melyhutos zacskomat, talaltam daralthust, azt csinaltam csiliszosszal meg paradicsomokkal, meg melle rizst de addigra igazan minden kedvem elment mar, kozben persze megcsinaltam a browniest is

mar reg ki is hult minden, mar sugar kedve is elment teljesen, epp a szobamban uldogeltem amikor jott mary h finom amit csinaltam, mondtam remek, amugy samuelt keresete mert mar indulniuk kene de meg ebedelni se jott le
kerdezte hogy ez most hal volt-e, mondtam nem, hust evett, kerdezte mifele hus, mergemben azt kamuztam h samuel miatt elbicajoztam hust venni, lestek is paskyval rendesen h jaj de szeretem en ezt a samuelt, remelem tovabbadtak neki is h milyen egy anna vagyok
sam aztan fel oraval a tervezett indulas utan lejott a konyhaba, benyomott egy kis ebedet, nagy sokara felfogta hogy torta, nyisszantott egy szeletet aztan rohant fel a csomagjaiert, kb 4 perc volt az ebed mindenestul
egeszen komolyan kedvem lett volna a kepebe nyomni a tortat pedig talan ot szeretem a legjobban itt

most hogy hazajottem, elmosogattam mindent, az egyetlen pozitiv dolog h legalabb elfogyott az ebed teljesen, meg jo h sugar kedve is megjott idovel az eveshez

erre most hivott alex tok idegesen h nem tudja hol van a bacon meg hogy nez ki es nem talalja sehol es nem jo-e ha felcsikozott wurstot vesz helyette
mondtam alex nyugi, mondta h nemnyugi de azert kicsit okebb volt a hangja legalabbis rosszabb nem lett
mondtam h wurstsalatot semmilyen korulmenyek kozott ne hozzon
ujra szazadszor elmondtam neki h hogy nez ki es mi az es merrefele eselyes
persze csak nyogott a telefonba folyamatosan h ich weiß nicht..
mondtam kerdezze meg, hm?
azt mondta az lesz
meg kifejtettem gyorsan h ha jo kajakat akar enni akkor nezelodjon meg alljon neki es erdekeljek a dolgok, csak legyintett h jaaaa, kis majom

ja, sztrapacskat ma mar nyilvan nem csinalunk, mondtam holnap ebredes utan majd 100 ev mulva

ideert
csunyan nez
baconcsikok, kerdeztem nem oruuulsz, mondta nem
mondta parazott h bort ottfelejtette de nem, bennevolt a hatijaban
mondtam latod alex a sok leuszott km-tol olyan eros vagy h nem veszed eszre a hatizsakodban a bort
ez se hozta lazba pedig itt tapsoltam neki
hozott meg 1 zacsko edes pattogatott kukoricat meg 28 mini habcsokot
majd vigyazunk a hasara

No comments: