2009/08/17

hazament amer pakisztanba

mindenkepp meg akarta tanulni tolem a browniest, nagyon nagyon szereti
mindenkepp meg akartam tanulni tole a csicseriborsos bananos cuccot, nagyon nagyon szeretem



masfel hete penteken ment haza
elotte szerdan irtam neki h akkor mikor fozunk, irta h mar nem lesz ideje, irtam h ne szivasson, irta h tenyleg nem, irtam h akkor legalabb egy utolso teazas, irta h ok jon csut este 10kor
ezek utan fel oraval jott le sugar h most beszelt amerrel, csut 6kor fozes nala, mondtam remek



elhataroztam h a brownies meglesz
odavittem mindent, rairtam mindenre h mi az es mennyi



mikozben ettunk, megcsinaltam a sutit



ezeket ettuk:
-- eli az irani csaj csinalt rizsfozogepes rizst, jol meglepett vele h ok is hasznalnak rizsfozot
-- johannes akit nem szeretek egyaltalan, csinalt salatat, amit amer kapasbol grass-nak nevezet es kozben nagyon nagyon nevetett a sajat poenjan, pontosan ilyen ez az amer
-- amer csinalt csirket, szuper csipos pakisztani csirket, oo de szeretem ahogy ezek a pasik foznek
-- emellett termeszetesen csinalt pudingot, asszem errol kenytelen leszek irni egy egesz posztot vmikor, amer es a vilaghiru pudingjai
-- amer meg kikeszitett egy cuccot is amit allitolag a nok nagyon szeretnek, pont ez kell a csicseriborsos kajamhoz is, es sztem pontosan ez a tamarindusz szosz [amikor eloszor ettem a csicseriborsosat, akkor neztunk utana, meg decemberben], de ebbol senki nem evett
-- kerstin csinalt sultkrumplit



gyorsan ettunk, aztan mihelyt kesz volt a brownies, elvillamosoztunk a rajnahoz [a nagy hidhoz, aminel eloszor alexszal jartam amikor atbicikliztunk franciaorszagba]
vicces modon most is epp naplemente volt, woow
setaltunk egy igen nagyon, aztan ejfel korul hazaertunk
akkor megettuk a browniest amer egy barna haverjaval [sose lehet tudni h ezek a barna pasik pakisztan / india / banglades, mindegyikkel tud beszelni is vmi nyelven], aztan elindultam hazafele

termeszetesen mivel alex utbaesett, vegul csak reggel fel8kor ertem haza
akkor egybol nekialltam 3 ora alvas utan zabpelyhes kekszet sutni, szonyanak is pont ezt csinaltam amikor hazautazott, sejtettem h amer is nagyon fog orulni neki
a recept pakosztosmacska receptje kicsit atalakitva

bucsuzos zabpelyes keksz
masfel bogre zabpelyhet + 3/4 bogre lisztet + keves sutoport + fel bogre cukrot osszekevertem, ebbe tettem meg 1 bogrenyi [mazsola + kokusz + ropogos muzli]-t, 2 kis tojast es 5 dkg olvasztott vajat
osszekevertem, kis korongokat csinaltam belole, 180°C-n 12 perc

mihelyt kesz lett, meg forron becsomagoltam, felultem a bicajomra es szaguldottam ki az allomasra, fenykepezni mar egyaltalan nem volt idom
amernek folytak a konnyei amikor felfogta h csak miatta csak neki blablabla [es azt meg nem is tudta h jelentosen kevesebbet aludtam mint amilyen keveset o hitt, hehe]
tenyleg folytak a konnyei, nem vicc, nagyon meghatodott
mikor jott a vonat, mindannyiunk fejere adott egy puszit, azt mondta a csaladjaban ez hagyomany h aki utazik ezt csinalja, bucsuzas sok erzelem ..

hetvegen csinalt sugar csirket, vegig azon nevetgeltunk kozben, h amer 40 kg hazavitt cuccabol 30 kg csoki volt, ilyen mokas egy pasit
meg azon is h 40 ember ment ki ele, mondtuk siman o lesz pakisztan kovetkezo miniszternelnoke is

szerettem ezt az amert nagyon, remelem karacsonykor ujevkor tenyleg talalk
akkor legalabb megtanulom a csicseriborsos cuccot

6 comments:

Dóri said...

Hello Panna, mi az a jobb alsó képen lévő (számomra valami kókuszos sütinek kinéző) cucc?

anna said...

szia doooori
hat az konkretan a rizsfozogepben fozott rizs, semmi kokuszos suti "_"
kene jo kokuszos recept??

Dóri said...

ohhh hát egy kicsit csalódott vagyok :( tényleg azthittem, hogy valami finom kókuszos, na mindegy, legalább mosolyogtál egyet a kis buta dórin :) biztosan nem olvastam figyelmesen a blogodat.. amúgy igen, ha tudsz jó kókuszos sütiket, akkor szívesen veszek pár receptet :)

anna said...

dehogy kis buta dori, miert is lenne az

hm hm, egyet pl tudok ami igazan szuper volt, most marciusban a szulinapi bulimra csinaltam
itt talaltam a receptet [legalul]:
http://szellemafazekban.blogspot.com/2009/03/kokuszos-citromos-gorog-suti.html

de meg szolok ha eszembejut vmi

Dóri said...

köszi a receptet.. tök érdekes süti lehet, ki fogom próbálni :)

anna said...

ok, hajra
sztem mindenkepp megeri, nekem nagyon izlett, talan csinalok is megegyszer ameg itt vagyok, masok is szerettek elegge

[talan megtanitom alexnak, ha emlekszik ra + erdekli
haha, marha viccesek ezek az alex-fozesek, ma is bejelentette h holnap este ismet tanitanom kell neki vmit, reggel mire felebred legyenek otleteim es majd kivalasztja a legszimpibbet]