2009/08/05

milchparty sugarnak

nagyon szeretjuk sugart o meg a tejet az a helyzet

embert nem lattam meg ennyi tejet inni
minden nap legalabb 1 liter, de nem ritka az se ha 2
elkepeszto
rendszeresen boltbol hazafelejovet beugrik hozzam aztan otthagy az agy mellett vagy a szemetes mellett vagy csak ugy barhol a foldon egy tejesdobozt
sugar nyomai

egyik este amikor o epp utazott valahol messze, kitalaltam h csinaljunk neki milchpartyt
eleve birjuk nagyon de pl errol az utazasarol olyan csodas csokikat kuldott nekem hogy konnyekig meghatott
oda is voltam a buszkesegtol h micsoda otlet tejbuli suuugarnak
mindenfele tej meg bananturmix meg rozsaszinturmix meg kakao meg tejeskave meg karamellestej meg tejberizs meg tegbegriz meg tejes fagyi meg a vilagon minden
mary is meg samuel is odavoltak teljesen, jajdejolesz veszun 50 liter tejet es egesz nap kotyvasztunk hogy meglepjuk unser suuugart

megvalosulas pont ugy volt mint minden mostanaban, es ahogy igyekezni fogok az eletben tobbet nem szervezni semmit
mary + sam nagyon lelkes, anna talal ki mindent, anna szervez meg mindent, anna vesz meg mindent, anna fizet mindent, anna cipel haza mindent, anna foz meg mindent
nemi kesessel becsuszik mindenki, vidaman buli
utana rendszerint anna mosogat, most kivetelesen nem mindent

extra nehezites hogy elotte delutan volt mary + samuel bucsupiknike, ami egesz hasonloan alakult, sok szempontbol nagyon szomoru volt az egesz
estere a lelkesedesem egesz picikeve toporodott ossze
maryek ejjel jottek csak haza, mondtam hagyjuk a fenebe, alex is itt volt de kijonni nem volt kedve, mondtam inkabb csinaljuk masnap, de eroskodtek h legyen inkabb meg akkor blablabla, mondtam ok legyen



ejjel fel 1
-- anna tokegyedul konyhaban
-- addig moka film mindenfele de alex maradt az agyban nevetgelni albaniarol pl meg aludni
-- maryek a beigert egyuttcsinalunkmindent helyett sehol
-- sugar a szobajaban alszik mint a gyerekek, mit sem sejt



vegul lett oszibarackos bananturmix + forro kakao + almaszoszos [alma fahej csili mez citromle osszefozve] tejbegriz
tuudom szanalmasan semmi a tervekhez kepest de ott es akkor annyira voltam kepes

maryt felkudtem sugarert, felebresztette es azt mondta filmet akarunk nezni, kerdezte sugar h anna is, mondta mary h igen, kerdeztes sugar h alex is, mondta mary h igen, kerdezte sugar megis mit, mondta mary h egy romantikus filmet, sugart erdekelte ugyhogy felkelt es lejott



meeglepodott teljesen + orult orult nagyon



koccintottak kakaoval, en azt nem ittam [nemszeretem]



mire benyomtunk mindent, full reszegek lettunk a sok tejtol
megdumaltuk h sugarnak veszunk egy tehenet, mary mondta is h majd hoz kenyabol neki egy kicsi tehenket, vagy ha jobban szereti akkor egy kiskecsket es akkor kecsketej



ha mary netan tenyleg hoz egy tehenet, itt van sugar elore nemi segitseg, epp egy kenyai tehen megfejeset nezheted veegig

aztan volt zeneee

[1] eloszor megijesztettem sugart, lejatszottam neki a no milk todayt



[2] aztan h megnyugodjon megnezettem vele ezt a klippet, nagyon nevetett, nem ismerte, el se hiszem igazabol mert meg en is ismerem pedig en egesz keveset

huh idovel aztan en is megnyugodtam mert igen rosszul ereztem magam amikor a delutani fozes kozben jott sugar h talalt tejet a hutomben es ihat-e, mondtam h ne haragudjon de szuksegem van ra
kiderult h amikor este mar egyszer kerestem es nem talaltam akkor epp kisetalt a hauptbahnhofra hogy vegyen tejet az ejjelnappaliban amirol nem is tudtam eddig h letezik es ott a tej masfel euro aaaa amugy rendes boltban csak 0,48 [a 3,5os]
szoval egeszen a buli kezdeteig nagyon rosszul ereztem magam h szegeny pasi ivott volna tejet en meg nem adtam neki

No comments: