2009/08/11

uborka [+ serpenyom]

fogalmam sincs az uveges uborka temarol, ugy nez ki
az anna-vilagban 2fele lehet a pici uborka ha nem nyers: [1] savanyu vagy [2] kovaszos
asszem a [2] kovaszos trivi, a [1] masik viszont nem
amikor [1a] savanyuuborkat kertem egyszer regen a lehelen, akkor egesz csunyan nezett az eloado h olyan nincs, mutattam amit en annak hivok h akkor ez mi mert ebbol kertem, kozolte h [1b] csemege
na szuper, mondtam akkor azt, persze pontosan az volt amit en savanyuuborkanak nevezek
ma sugarral megdumaltuk a kerdest [mivel csinaltam krumplistesztat azt meg ilyen uborka nelkul nem is tudom elkepz], akkor kedvesen elohozta az [1c] ecetes uborka temat is, szte az egy harmadik kategoria a savanyu es a csemege mellett aaaaaaaaaaaaaa
[azt persze nem tudta elmondani h sav es csem kozott mi a kul]

szoval mi az igazsag??

savanyu csemege ectes hm hm??

------------

amugy meg vmi kreten alak lenyulta a serpenyomet amit meg szonyatol kaptam es uugy szerettem de tenyleg, ezert mar nem tudok piritgatni semmit, se sztrapacskat se krumplistesztat, a masikban leragadnak a dolgok
oszinten kivanom a rablonak h legalabb egyszer susson olyat benne amitol legalabb fel napig nagyon durva hasmenese lesz

2 comments:

Anonymous said...

Hát te nagyon béketûrõ lány vagy. Én azt kívántam volna, hogy MINDIG olyat süssön benne, amitõl durva hasmenése lesz. Uborka: szerintem a savanyú az a gyûjtõfogalom, de a csemege meg az ecetes ugyanaz, csak az ecetes elnevezés olyan közönséges, nem illik a kifinomult gasztronómiai mûremekéhez. Móni

anna said...

moni, sztem igazabol nem vagyok beketuro, legeloszor mergezett gombat kivantam bele csak sugar elkepedt h azert ez duurva igy inkabb leredukaltam ennyire de asszem tavolrol se elegednek meg egyetlen kis hasmenessel
ecetes nekem se tetszik, olyan menzasneniszoveg
el nem hiszed mennyire orultem a hozzaszolasnak, szoooval koszonom, egy lepessel kozelebb az uborka-igazsaghoz