2010/01/11

anna menjen boltba

megkerdeztem az elobb lakotars#2t, ker-e kavet
kert
utana rajottem h nincs se kavem se tejem
-- megfoztem lakotars#2 kavejabol
-- csinaltam hozza forro habos tejet lakotars#1 tejebol [amugy szabadon hasznalhato tej, mondja is mindig, szoval nem gaz]
-- cukrot eppenseggel tehettem volna bele sajatot mert vmit sutottem meg karacsony elott uh vettem cukrot, de lakotars#2 edesitoszerrel issza, szoval az is az ove volt [en csak tejjel iszom]
-- bogret is tudtam volna adni hozza, de van lakotars#2-nek sajat kavezos bogreje
megallapitottuk h legalabb en csinaltam "_"

tegnap meg beigertem virinek gombaval toltott zsomleket
-- a gombat lakotars#2 vette az oriasi utokaracsonyi vacsorankhoz es meg maradt, mondta h hasznaljam el mert o nem fogja
-- aztan eszrevettem h nincs itthon liszt
[legutobb amikor sutottem, mar akkor is elfelejtettem h elfogyott a lisztem, szoval elhasznaltam lakotars#1 kis lisztveget, meg a reteslisztjebol is hasznaltam kicsit]

asszem itt az ido h anna elinduljon bevasarolni
[multheten sztem az ossz kaja amit vettem az par zsomle, 1 krumpli, 1 nagy feketeretek es 1 kis tejfol volt, semmi mas]

[tegnap vegul egy meglehetosen egyszeru de nagyon finom dolgot csinaltam, miutan eldontottuk virivel h nem boltba megyunk lisztert hanem talaltunk 2 krumplit, es inkabb azokbol csinalunk vmit [amibol az egyik sajat, a masik lakotars#1 nagymamaja kertjebol volt, hahaha]]:



gombas krumplis lepenyek
2 fottkrumplit osszetortem [a mary altal bimallal visszakuldott szuper krumplinyomommal]
tettem bele kb feleannyi
reteslisztet meg sok gombat amit csikokra vagva megsutottem a korabbrol maradt baconos sultcsirkes zsirban
ezekbol kis lapos lepenykeket csinaltam [zsiros kezzel] es sutoben szep pirosra sutottem oket
nyilvan tejfollel ettuk, mi massal

No comments: