2009/03/29

alex-napok: ejszakai medvehagyma + fozosrandi holnap

rovidnadrag, harisnya, bicaj, farkasolo-rozsaado alexszal opera de aztan megis inkabb szinhaz, ez volt most este
utana felvetettem h kastelykert, elmagyaraztam mi is az a medvehagyma merthogy nem ismerte, meg h lattam ott nehany kis levelecsket amikor egyik reggel szaguldottam az esoben elkesve az egyetemre
ut kozben megdumaltuk h csalanleves meg kuchen-backen meg csorba meg bodza meg vizizu nemet zoldsegek gyumolcsok, meg ilyesmik

odaerve mondtam, h csinaljon nekem ongyujtos fenyt, de mondta h nem tud, mar nem cigizik [erre kivancsi vagyok, de az teny h nem cigizett egesz este, korabban meg felorankent mentunk ki, marmint en csak karattyolni meg tancolni es enekelni]
eeeh, jobb hijan a mobilom fenyenel keresgeltem, de a jo helyet amit kineztem nem talaltam meg, eleg nagy az a kastelykert es egesz sotet van benne, vegul csak egy olyan helyet talaltam ahol nehany mini levelke elobujt mar

szedtem parat, max 10et csak megkostolni, aztan hazajottunk vacsorazni
egy zsomlem volt, azt felszeleteltem, olivaolajban megpiritottam szeep barnara
egy szelet sajtom volt, azt szepen elosztottuk a szeleteken
mindegyikre ment meg 2 medvehagyma
melle meg mentatea [meg otthoni herbarias]
jo kis vacsora volt

ja es hooolnap lesz a ciorba [alex roman szoval o ciorba] + kuchen randi

leleveleztuk, eleg viccesen

hallo anna,
ha ja, am Sonntag ist perfekt..ich fang shon an einbisschen zu üben :) (ich hab' seit einiger Zeit keine ciorba mehr gemacht)

biss dann,
alex

most mondta h elokeszult mar ra, bevasarolt meg ilyenek
bevallotta h az e-mail kamu volt, meg eleteben nem csinalt ciorbat
mondtam neki h meg se fordult a fejemben h igaz lehet "_"

kerdeztem szereti-e a kakaot
mondta h persze [de felhivta ra a figyelmem h ha kakaot sutok akkor az meg nem kuchen]
megdumaltuk a makot is, nem ismerte se a nemet se az angol szot, de egy ido utan mar fogta mirol beszelek, es mondta h romanul mac, mondtam h ja azaz, magyarul meg mak

az a uis tervem, h kakaoscsiga meg makoscsiga
ki is neztem maci receptjet
delutan hasznaltam andris gepet, o kozben elment uis, az meg varhato volt h elobb megyek el operaba [de vegul szinhazba] minthogy o hazaer ezert a konyhaban az egyik elore lefixalt bogremben hagytam a szobam kulcsat, h bejohessen a gepeert
kedvesen irtam egy levelet is neki, h orok halam ha vesz / ad nekem holnap fel liter tejet, meg jol is jar mert kakaoscsiga



mikor visszaertem, ezt talaltam
most megdumaltuk, megvan a tej, vett
ugy tunik szerencsere el tudta olvasni, huh

No comments: