2009/03/19

viktorral evesek / 2

szom reggel jo koran ebredtem, pedig jo keson fekudtunk le

felkeltem reggelit csinalni, csak egy jo egyszeru kis reggelit


olivaolajban piritott anna-kenyer, par kemenytojas, egy paradicsom, petrezselyem, so, tea kave almale
viktor felkelt, egybol kihozta meg az anna-salatat is, meg lefenykepezte az egeszet

aztan elmentunk lausanne-ba

eloszor bolhapiac meg egy bolt, onnan csodas cuccaink lettek



egyreszt egy szuper szuper talca nekem, total oda vagyok tole
aztan talaltam egy kedves kis tanyerkat, az is tokjo, sztem ha eszek paradicsomot, ebbe fogom felvagni, jo lesz a piros a kek-feherben
na meg lehet vigyorogni, viktor is azt tette: anna uberromantikus oldala elojott es vettunk 2 mokas kis kavescseszet, egyiket viktornak masikat nekem, lehet tav-egyutt-kavezni
eees eees eees kaptam vmit szulinapomra amit majd csak 19-en a szulinapomon, epp ma [de inkabb csak alvas utan, ma meg tegnap van..] nyithatok ki, jaj de kivancsi vagyok oo oo
[zorog es nem olyan nagy mint a doboz, csak nem volt mas doboza viktornak]



aztan utana atmentunk a piacra
kellett szarzeller a masnapi ebedhez
meg este mentunk egy buliba [viktor roplabdazik, volt egy meccsuk delutan, es utana volt egy buli az egyik pasinal, szezon vege van vagy mi, meg varhato volt h nyernek, nyertek is], naes a buliba vettunk 2 fele olasz sonkat meg 1 db olasz szalamit meg 1 kis svajci kolbaszkat
[aztan mar csak lesetaltunk a genfi tohoz, ott benyomtunk egy muzliszeletet, hazamentunk, 1 perc alatt osszeraktam par szendvicset, aztan rohantunk a meccsre]

meccs utan egyenesen mentunk a buliba
a parkoloban csak lestem h vidaman soroztek, aztan megdumaltuk az alkohol + vezetes kerdest, meglepett, h svajcban nincs zero tolerancia, azt hittem az van, de nincs
a buliban eszmeletlen kedves volt mindenki, csak lestem, vicces modon alig nehanyan tudtak nemetul, de angolul se mindenki [sokan nem tanultak tovabb erettsegi utan], ezzel egyutt szinte mindenki probalt dumalni velem, szuper kedvesek voltak tenyleg
csomo remek remek dolgot ettunk, mindenki hozott vmit, sokan csinaltak ezt-azt
ettunk mindenfele sajtot meg sonkat meg szalamit, volt par bagett meg kenyer is, volt tabbuleh, meg krumplisalata, meg vmi olyan salata ami nem jutott el hozzam, meg pizza, meg vmi csodas paprikas lepeny, meg husgolyo, ilyenek
viktor csak vigyorgott utana, h szte tobbet ettem mint o, hehe
ja meg persze volt ez-az inni, en csak boroztam meg koccintottunk pezsgovel a szuper meccsre
ooo ooo es ittam katicas vorosbort is, az is gyonyoru, es amennyi eszem van, nem fenykepeztem le a cimkejet, pedig az talan megszebb mint a sarga, fekete vagy inkabb nagyon sotet szurke alapon van ugyanaz a kep

vasarnap reggel megvolt az agybakave, besutott a nap meg joido volt, bogrebol forro tejjel, nyitott ablaknal, szuper volt
benyomtuk a csokinyul egy reszet is

eees eeees eeees az agy mellett ott volt a kis nicolas nyaral, amin mar elozo este szetrohogtem az agyam, annak ellenere h nem ertek semmit a neveken kivul belole, de a kepek alapjan megvolt az egesz, kb kivulrol tudom, naeees valaszthattam egyet amit nemetul lenyomott nekem



tobbszor elobb rohogtem + mondtam a poent minthogy o elmondta volna, hahaha, pl h "hector duval vagyok. es ti?" "mi nem", hahaha [igen, ezt valasztottam, amikor a tanarok kinlodnak a hotel kolykeivel a tengerparton, baaar nagyon filoztam azon is amikor babszemet probal csiraztatni mar otthon apja zsenialis tanacsara, vagy vagy amikor az apja godrot as a strandon]
[iszonyuan szeretem a kis nicolast, te jo eg, hangosan csak par dolgon szoktam rohogni, a kis nicolas-on, az adrian mole-on es a kazmer es huban]

aztan szelveszgyorsan reggeliztunk magunkhoz kepest, ismet szuper reggeli volt, meg jo, milyen lett volna



csinaltam [hal paradicsom kapor so olivaolaj]-t, viktor meg kozben [avokado petrezselyem fokhagyma so bors citromle]-t, megpiritottunk melle vmi osregi zsomlet feldarabolva meg volt meg par sved ropogos kenyer [fogalmam sincs, annak mi a rendes neve], meg nyilvan gutenmorgentee meg kave

aztan elment az ido ezzel-azzal, kozben csinaltam ebedet is, hehe, eleg vicces volt par oran belul leulni ebedelni
a recept alapja jamie recept [amikor kolnben volltam unokatesomeknal, akkor talaltam jamie olasz receptjei kozott], de persze nem pont ugy csinaltam
nagyon vicces kaja lett, igazan izlett, barmikor maskor is szivesen megcsinalom, annyira



csicseriborso keves tesztaval
megpiritottam kis olivaolajon egy felkarikazott fel szarzellert, egy fel fej hagymat es talan 1 gerezd fokhagymat
idovel raontottem egy kis konzerv csicseriborsot meg fel liter bio-leveskockas zoldseglevest, meg tettem bele egy kiskanal magos mustart
amikor felforrt, merokanallal atpaszirozgattam kicsit egy szuron, igy mondjuk a 3/5-e pepes lett, a tobbi maradt darabos
beletordeltem egesz keves, 5-10 dkg spagetti tesztat, es megvartam ameg megfo
a vegen borsot oroltem ra, meg sok zellerzoldet tettem bele
a tanyerba meg citromlevet is csavartunk ra



viktornak szepen beszoltam "_"
annakidejen kedvesen osztotta nekem az eszt amikor itt volt, h nem mukodik h csak egy poharam van, blablabla, erre neztem, miert a kutyatal szeru kis zomancos talbol eszik, mondta h csak egy melytanyerja van



[a kepen latszik, h a csokinyulnak addigra mar annyi volt]
[ja meg az is h milyen szep tulipant vett nekem viktor]
[meg a labfejeim meg a csampas allasom is]



utana megcsinaltuk meg a kave + ostyat
nem fogta, amit magyaraztam korabban, h ra kell tenni az ostyat es akkor kiraly lesz, csak amikor megcsinaltam a barat-kavescseszeinkben, akkor esett le neki
full izgalomban varta, mi lesz
teljesen odavolt az eredmenytol, haha



persze jo is volt tenyleg, jo sokaig rajtahagytuk oket, gyonyoruen megolvadt a karamellszirup

aztan kinyargaltunk az allomasra, epp elertuk a vonatom
majd jon vmikor, meg majd megyek ujra

3 comments:

Zsu said...

:D
Jó téged olvasni :)

MGL said...

Meg kell becsülni az ilyen embereket.Szerintem egymásra fogtok még ennél sokkal jobban találni.Most már sokan várják Viktort (én is), vagy azt, hogy kiruccanj Genfbe.Aranyosak a "patáid" a képen.A kávés ostyás balhét meg ki szeretném próbálni.

MGL

anna said...

zsu, akkor jo

mgl, hat meg is becsulom rendesen, azt meg majd meglatjuk, mi lesz meg
kaves ostyat mindenkepp probald ki, nagyon nagyon jo, nem kicsit, ooo, igazan nagyon