2009/03/23

anna-szulinap / 3 - a buli

naaa szoval

idopontot [direkt] nem irtam, h mikor kezdodik, uh csak ugy szallingoztak az emberek, kozben en fozogettem vidaman [kozben anna-zene ==> anna tancol es enekel, lalala]
eleinte nyilvan eleg punnyadt volt az egesz, aztan idovel jo lett, aztan meg nagyon jo, szerencsere
a vegen a voroshagymakkal tancoltunk, asszem az volt a csucspont
fenykepeket sajnso nem csinaltam, az a helyzet h vagy fozok vagy fenykepezek, nincs olyan h mindkettot egyszerre
[masok persze csinaltak, talan ha hozzajuk jutok es van vmi idevago kep, akkor berakom]

masok is csinaltak enni ezt-azt rajtam kivul, nagyon orultem neki:
-- mary csinalt chapatit, nagyon kedves volt tole, tudja h az az uberkedvencem
-- amikor murat [torok srac] megerkezett, kozolte h csinal sutit, neki is allt, meg is csinalta
pont ugyanolyat, mint amilyet egyszer mar egy brunchra csinalt [amugy ez az egyetlen suti amit tud csinalni, azert ezt csinalta most is, hehe], csak most nem volt vaniliascukra meg almaja, es annyi esze se volt, h megkerdezze, nekem nincs-e, pedig volt
eleg kemeny volt, h gatlastalanul nyitogatta a hutoket, amikor pl margarint keresett, mondtam neki h helo itt nemetek laknak, ez nem olyan hely ahol csak ugy kinyitod mas hutojet, foleg nem olyan h csak ugy kinyitod es kiveszed a kajajat es megeszed
szerencsere nekem volt vajam, adtam neki, amilyen vicces alak, meg aggodva nezte, jo lesz-e a vaj, mert margarin kene a recept szt
-- andris meg egy csodalatos repasalatat csinalt
nem reszletezem, lesz recept, mihelyt elkuldi

en egy csomo mindent csinaltam, najooo persze nem olyan rengeteget, de azert eleg sokat
-- csicseriborsosalatat, sztem ez egeszen remek lett, nagyon buszke voltam magamra
kb egy fel fej [jo nagy fej] kelkaposztat felcsikoztam es megpiritottam, aztan hozzakevertem 2 nagy konzerv leoblitett csicseriborsot, 1 nagy fej vekonyan felkarikazott hagymat, magos mustart, csipos mustart es torok olajos paprikat
kozben megpiritottam 25 dkg baconkockat, jo picire osszesutottem oket, es vegul ezt is belekevertem
-- csinaltam halas salatat is, mar amennyire salatanak lehet nevezni egy ilyen egyszeru dolgot
kb egy negyed fej felcsikozott megpiritott kelkaposztahoz tettem 2 lecsopogtetett tonhalkonzervet, egy lereszelt lecsopogtetett kigyouborkat, mustarokat, sot, borsot, cukrot, olivaolajat es citromlevet
[az olivabogyokat kifelejtettem, de talan nem is baj]
-- csinaltam meg egy uborkas cuccot is
1 kg nemet turohoz kevertem egy jo nagy lereszelt lecsopogtetett kigyouborkat, frissen reszelt tormat [te jo eg de eros az, te jooo eg], egy teafilternyi mentat, sot, cukrot es egesz keves olivaolajat
-- volt meg egy padlizsansalata, de azt meg se kostoltam, es mas se nagyon evett belole, vszleg nem volt finom
bolti grillezett padlizsanokat felvagtam [befottesuveges cucc], meg egy paprikat is, ontottem ra par doboz joghurtot, kis citromlevet, meg sot
-- ezek melle megsutottem a [beko] sutoben 2 es fel kg krumplit, hejastul nehany darabba vagva, kis olajjal meg soval meg borssal osszekeverve, max homersekleten pirosra
-- es akkor voltak meg a csodalatos elkepesztoen finom sajtos krumplis csigak, amiket vegul [elozo ejjeltol] reggel 6ig sutottem mert annyira sok volt, viszon annyira finom lett hogy total elhultem toluk
-- meg a szinten remek gorog kokuszos suti, aminel egy harmaddal tobbet csinaltam mint az eredeti recept, ezert olyan vicces mennyisegek jottek ki, h 2,66 ek citromle, hehe

sokan voltunk:
-- jott 4 nemet a szintrol, orultem nekik, a 2 szintfelelos vagy mi [stocksprecher], meg 2 masik arc
[volt is aki csodalkozott h heh vannak _nemet_ haverjaim is "_"]
-- volt 2 torok pasi, az egyik a sutisuto murat az evfolyambol, a masik meg cem, aki nem tud fozni, csak torok kavet de azt mar csinalt nekem egyszer, sot adott is egy csomag torok kavet nekem, nagyon odavagyok tole, isztambulbol hozta, a kave meg persze pont olyan volt mint amit szarajevoban ittunk, oo oo
-- volt 3 roman, oket a berlini utrol ismerem: egy hazaspar meg az uberkedvenc alex
-- eljott 1 pakisztani szuper baratom, saed akit eddig muhammadnak irtam, de 3 neve van es most megdumaltuk, h leginkabb a saedet szereti, szoval az egyetlen vagyok karlsruheban aki amr igy hivja, tokjoo
-- jott 5 spanyol pasi, 3 az evfolyambol, meg 2 haverjuk
-- jott a 2 francia, akik mindig mennek mindenfele, a szuperkedves celestin es emeline aki lany letere nagyon jol szkanderezett, mindenki csak lesett
-- jott 3 kenyai, termeszetesen mary es my dear samuel [most a nemetek megkerdeztek, ezert elmeseltem nekik, miert is mondjuk samuellel egymasnak folyton h my dear], meg pasky is eljott, egy lany, akinek volt regebben szulinapja es csinaltam neki egy repatortat es abban a buliban az egyetlen europai voltam
-- jott 1 horvat srac, ivan, akit nemtom honnan ismer mary, es a srac full belezugott, sajnos eleg unalmasnak tunik raadasul vmi nagyon durva modon beszel, akarmit mond akarmilyen nyelven, nem ertjuk, eleg kemeny
-- termeszetesen ottvolt 2 magyar, anna [marmint pont en] meg andris
-- meg idovel megjott 3 brazil ha jol emlekszem, a hajsimogatos vitor meg 2 baratja, orultem nekik nagyon
-- az elejen kicsit ott volt 1 tuneziai, issam, de sajnos nagyon faradt volt meg masnap 5kor kellett kelnie, szoval nem maradt
-- keson ejjel jott 1 nemet, egy full misztikus karakter, itt irtam rola bovebben

sajnos volt aki nem jott el:
-- bimal elore mondta, h nem jon, sajnalom, orultem volna neki
-- amer beigerte h jon, meg azt is mondta, h hoz pudingot, aztan nem jott, azota se szolt semmit, nem vmi szimpi az egesz
[korabban beharangozta nekem h lehet h beteg lesz, ez eleg furan hangzott, hehe, es saed meg murat azt mondtak, h igazabol van egy masik buli is epp, es inkabb oda ment]
-- weronika, egy lengyel csaj mondta h jon, kivancsi is volt, mit fozok, de utolag mondta, h sajnos dolgoznia kellett, sajnalta nagyon h nem tudott jonni
-- termeszetesen fajt a szivem nagyon, h nem volt itt se szonya, se sugar, nelkuluk nem igazi egy ilyen buli, az a helyzet
-- es viktorrol is szo volt, h talan jon, de egyszerre csomo szulinap van ilyenkor a csaladjaban, muszaj volt munchenbe mennie

folyt kov: az ajandekok amiket kaptam

No comments: