2008/10/19

GE 1 - bimal krumplija + anna levese + sanyi sutije

parameterek
okt 17, pent, 21:00 korul, d1 konyha
resztvevok: bimal [fozott], anna [fozott], sanyi [sutott] + zsolt, kinai srac
menu: krumplis vmi, voroslencseleves, almasretes



fozes
vicces este volt
amikor odaertem, ez a meglepo kep fogadott:



emellett arrol volt szo, h bimal penteken meg akarja fozni a kedvenc levesem, meg is vettunk mindent, el is kuldtem neki a receptet
erre fulig ero vigyorral kozolte velem, h jo lenne ha megfoznem a levesemet, mert o nekiallt vmi krumplit csinalni es eleve en biztos jobban meg tudom majd csinalni
szoval ameg o befejezte a krumplit, en gyorsan megfoztem a levest



amugy a krumpli befejezese nagyon ijeszto volt: bimal megfogott egy marek kis csilipaprikat, rengeteget, es vidaman felvagdosta, es beledobalta a picike labosba, eeeh, en csak lestem, de allitotta h nem fog nagyon csipni, ne aggodjak, haha



kozben
fozes + eves kozben a muzsikas bartok albumat hallgattuk vegig, tetszett nekik, meg persze nekem is [enyem, s-tol kaptam egyszer karacsonyra], dudoltam vegig, dejovolt

bimal nyilvan vetitett, a krumplija ugy csipett mint a veszedelem
amugy sutott melle lapospitat, amit a torok boltban vett
es kepes volt elfelejteni a levesemet, elkezdte kiszedni a krumplijat, meg melle a mangot, szoval elobb krumpli, utana leves
es hm, furcsa felismeres: nekem nem izlett a friss koriander
azt hittem, nagyon fogom szeretni, es nem, ez nem izlett egyaltalan
mondjuk mondta bimal, h ez kicsit oreg mar, de nem hiszem, h ez annyira meghatarozo lett volna, mert kimondottan nem izlett, nem csak ugy nem jott be
fura
ezzel egyutt tokjo volt a krumpli, csak annyira csipett, h alig ereztem az izet, meg igyekeztem minel kevesebbszer ragni, nehogy elragjak egy darab csilit es netan belehaljak



a leves persze teljesen suru lett, szoval tok oke volt a krumpli utan, lapostanyerrol
izlett nekik
a szokasos receptem szerint csinaltam, csak most friss korianderrel [szerencsere csak kevessel] es sajnos nem volt citrom, ez csak ott derult ki, kul vettem volna



utana
elarultuk zsoltnak h nem sanyi gyurta a sutit, hanem csak egy mirelit cucc
amugy tokjo volt, bar nekem kicsit edes..
mondtam is a fiuknak, h mindenkepp akartam sutni majd vmi sutit



nekem nagyon nagyon jol esett, dejo otlet volt, kosz sanyi



amugy sokat dumaltunk vegig, konyvekrol meg zenekrol, nagyon jo este volt ez is
bimal irt is utana nekunk egy levelet, a szokasos vegtelen kedves stilusaban:
Hey U 3....i never had such a nice dinner time here all along the week, i must thank you all for your company.


eredmeny
en is kaptam pontokat, szoval nekem ebben a korben 2 adag pontom lett, meg majd kitalaljuk, mi legyen ezzel

bimal pontjai:



tehat (8+9+8,9+8)/4=8,475 pont

anna pontjai:



tehat (8+9+8,5+8)/4=8,375 pont

No comments: