2008/10/17

GE 1 - zsolt rakottkrumplija

parameterek
okt 14, kedd, 21:00, d1 konyha
resztvevok: zsolt [fozott] + bimal, holland srac, sanyi, anna
menu: rakott krumpli, feherbor, tea



fozes
mar nagyjabol kesz volt, mire odaertem, uh lemaradtam a fozesrol
bimal viszont olyan kedves volt, h lepesrol lepesre rogzitette nekem a fozest, haha, sokkal tobb kepet csinalt, mint en szoktam
ezekbol kiderult, h eloszor kerult bele a krumpli a tepsibe, es csak utana kerult ala vmi zsiradek



amikor odaertem, megmutatta az addigi kepeit, es akkor fedeztem fel a mar emlitett sanyi fele palacsintat
kiderult, h sanyi sutott, de csomos lett, csak a kepen nem latszik, de meg volt, szo is volt rola, h majd a krumpli utan megesszuk, de aztan nem, sztem mar tele voltunk
itt a kep rola, h sanyi megnyugodjon, ez alapjan szep kis palacsintakat krealt
[jaaa, es ma megtudtam, h az elozo bejegyzesben bemutatott peldanyt bimal a kukabol halaszta ki csak a kep kedveert, hehe]



kozben
nem volt rossz, csak sajnos a krumplinak nem volt vmi sok ize, meg a kolbasz se az igazi volt, nameg tejfol helyett is csak vmi x volt rajta
szoval az alapanyagok nem erre valok, az kiderult
kerdeztem zsoltot, h miket tett ra, erre csak vigyorgott, h mindenfele fuszerbol, amit talalt, szort ra kicsit
jaj en nagyon birtam volna, ha van kis savanyu uborka melle, de vegulis igy is ok volt teljesen

eredmeny



tehat (6,5+8,1+7,5+8)/4= 7,525 pont

No comments: