2008/10/14

GE 1 - sanyi babgulyasa

parameterek
okt 13, 21:00, d1 konyha
resztvevok: sanyi [fozott] + bimal, zsolt, anna
menu: babgulyas, tea, [+ vittem bolti sutit]



fozes
engem sanyi mar azzal lenyugozott, h galuskat szaggatott bele, meg nem nagyon lattam fiut galuskat szaggatni



kozben
hat en soha nem szerettem kulonosebben se a gulysokat, se a babgulyasokat
igy teljesen sokkolt, h mennyire jo lett, oo, en el voltam ajulva tole
sztem eletemben nem esett meg ilyen jol gulyas, csodalatos volt, de tenyleg
[es nem az ersamusos ehseg beszel belolem]
[hehe, beszeltuk is, h ha holnap zsolt rizst csinal, nem is lesz baj, h maradt meg egy kicsi ebbol "_"]

[olyan jo volt, h ezutan fekudt ki zsolt, amirol a jatek kapta a nevet]

utana



eredmeny



tehat (9+10+8)/3= 9 pont

folyt kov
holnap zsolt
szerdan en, akkor eselyes h florian is jon

2 comments:

Zsuzsa said...

Hű mennyi esemény, most egyben olvastam el egy csomó posztot, örülök, hogy már meggyógyultál, meg a kaja is ilyen jól megoldva, majd figyelem a pontozást, megsúgom, neked drukkolok, hajrá anna! :))
ui. a bolhapiaci cuccok szuperek!

anna said...

igen, most nagy porges van
[vszleg lassitunk is kicsit, megbeszeltuk, mert igy semmi mast nem csinalunk, lehet h csak hetvegenkent fozunk, het kozben csak ritkabban]

kosz a drukkolast, de elso korben egyelore csak masodik vagyok, megse kellett volna 10 pontot adnom sanyinak..
de ezzel egyutt orulok, mert sztem tokjot foztem, es rengeteg volt es mind elfogyott, ami jo jel
majd leirom, csak egyelore nem volt idom meg ra

orulok h tetszenek, nekem is nagyon