2008/12/07

hero vagyok, szuperjot foztem

voltunk tegnap heidelbergben
semmi gasztroelmeny, ettem egy kis donert, ennyi
amer enekelt egyet a toroknel, eleg mokas volt, papirt is hozott magaval, szovegekkel, lathatoan keszult

jaaa, de volt egy: van egy roy nevu indiai pasi, vegtelenul kedves srac
kifejtette nekem, h mindenkepp maradnom kene megegy felevre
kerdeztem, ugyan miert
mondta, h en vagyok az egyetlen, aki annyira kedves, h minden heten meghivja ot enni es h ez mennyire csodas, meg ha sokszor nem is er ra, h eljojjon
"_"

jaaa, es megegy
amer, az eneklo pakisztani nem tudja kimondani zsolt nevet
kb azt mondja h szolt
mondtam neki, h pont ugy mondja, mintha angolul azt mondana, h so
javasoltam, h ezek utan a szinten nehezen kimondhato sanyit meg hivja sugarnak
es akkor salt + sugar [+ anna], ez mokas
nagyokat kacagott, o mindig olyan, es onnantol zsoltot sugarnak hivja, nem vicc
sanyit meg kb szoni-nak, ahogy eddig is
zsolt meg total kesz van ettol, szte mindig megsimogatja ot amer, meg mindig mosolyog ra, most mar full para lett, h jaj jaj jaj jaj egek
mi meg csak rohogunk sanyival, nyilvan
mondtam, hivja cserebe amert honey-nak, akkor talan leszokik a sugarrol "_"
aztan vegul amikor mar majdnem uvoltott zsolt, akkor kipreselte a fogai kozott, h i kill you, utana megigerte amer, aki total bekes srac, h ma ejfelig meg sugar, aztan mar zsolt
a buszon meg megkerdezte vki, miert hivja sugarnak
azt mondta amer, h because he is so sweet
hahahahaha, egy kicsit se estunk darabokra a rohogestol sanyival



a kepen sugar-zsolt, roy es honey-amer uldogelnek "_"

szoval heidelberg utan kertem 1 ora alvast a fiuktol, de nem hagytak
azt mondtak, ha hamar eszunk, utana jobb lesz, mindenki hamar alhat
ok, erolkodtem, felalomban vartam, h atjojjenek
sokat, tul sokat vartam, de aztan megjottek
[eredetileg arrol volt szo, h naluk lesz amer fel oraig, miutan o nem itt lakik, de meghivtam, addig en iszok egy kavet meg magamhoz terek, aztan fozes, de amer olyan faradt volt, h bealudt sanyi agyan, meg kellett varni, h felebredjen]


volt fel kg daralthusom, egy osregi kelkaposztavegem, meg semmi mas kulonos
ut kozben talaltam ki, mit csinalok
sajnos mar szoltam amernak, h jojjon, mire rajottem, h a diszno-marha keverek neki nem palya mert diszno tabu, vallas
szerencsere sanyinak volt par csirke-nuggetsa, uh amer azt kapott

fozes kozben a fiuk fociztak, mi mast tettek volna
amer segitett nekem, meg dumaltunk
teljesen elhult tole, h ilyen faradtan fozok nekik, tobbszor elmondta, h ez elkepeszto, nem kene
mondtam, h ne vicceljen, semmi durva, megvolt a kavem, mar talpon maradok
tobbszor megallapitotta, h egy hero vagyok, es erot adok az embereknek, akik latjak, amit csinalok
hahaha, nagyon mokas volt
[mondtam is, h mar a langossutes utan is az lettem, szoval mar ketszeres hos vagyok, ami nem semmi]
javasoltam, h forgassunk egy filmet rolam, es akkor az egesz vilag kaphatja a sok erot tolem "_"



provance-i husgolyok kelkaposztas kremes tesztaval
husgolyok:
fel kg diszno-marha keverek daralthushoz kevertem masfel felvagott hagymat, 3 nagy gerezd fokhagymat, 1 tojast, par szem picire felvagott olivabogyot, 1 beaztatott es kinyomkodott zsomlet, sot es provance-i fuszerkevereket
kis golyokat csinaltam beloluk, aztan kisutottem oket forro olajban
teszta:
megfoztem egy zacsko tesztat
kozben forro vizbe tettem par perce 6-7 pici kelkaposztalevelet
utana felvagtam, aztan kis olajban megpiritottam oket, tettem melle 3 gerezd fokhagymat, es szortam rajuk sot meg provance-i fuszerkevereket
idovel felontottem egesz keves maradek tejszinnel, par dl tejjel es egy creme fraiche-sel
szortam meg bele par kanalnyi parmezant
amikor kesznek tunt, beleontottem a fott tesztat
[jobb lett volna tobb folyadek, elegge felszivta ezt, viszont nagyon finom lett, oo oo, tenyleg]

szuper lett, ismet meg voltam elegedve magammal, most ebben kiraly vagyok, szinte minden izlik nekem is, amit csinalok, tokjoo
a fiuk is, remek pontokat adtak
es orultem, h bimal is eljott



mikor amer indult haza, mondtam, gyorsan adjon pontokat meg nekem
erre irt egy egesz levelet, birom ezt a pasit, nagyon kedves, es teljesen elkepesztette, h ilyen faradtan kepes voltam ilyen csodas kajat csinalni nekik

amugy az este ittam 2 pohar bort, ami mostanaban epp eleg nekem ahhoz, h be se alljon a szam, foleg amikor ilyen faradt vagyok
zsoltnak elmeseltem mindefele fozesi szokasomat, h miert nem csinaltam alapbol husokat soha, meg ilyeneket

No comments: