2008/12/04

tehat a brunch

10kor meg sehol nem volt senki, csak en keringtem a suto korul, egyre idegesebben
megbeszeltuk a fiukkal, h ha 9kor nem hajlandok akkor esetleg 10 ok, de ne kesobb
negyed korul jottek a nemetek: dominik es kicsit kesobb simone is
mondtam, siman egyunk
aztan jott samuel is, meg idovel mary is
es vegul 3/4 11kor megjott sanyi, zsolt, amer, mohammed [2 pakisztani] es egy vadidegen nemet srac [amer haverja]
bimal nem jott, uzent egy szanalmasan atlatszo hazugsagot
[most elegge nem vagyunk joban, majd leirom talan]

a gyanum beigazolodott: nem nagyon hoztak magukkal az emberek semmit, holott ez meg az e-mailben is bennevolt, tok egyenesen
sanyi hozott kis orosz kolbaszt, zsolt meg tojast + sonkat, ham&eggsnek, nemetek meg lekvart



meg jo h csinaltam vmit, baaar tok egyenesen megirtam, h nalam csak vaj lesz a zsomlen kivul, ill fozhetunk kemenytojast
[halsalata, korozott, zoldsegkrem, 40 zsomle]



jo volt sokan enni
bar itt is fogtam a fejem kicsit

a halsalatanak oriasi sikere volt, erre szamitottam is, ezert csinaltam ennyit
a jo kis krumplis repas krembol alig evett vki, ezt sajnalhatjak, mert nagyon jo volt, igen jol esett masnap vacsorara
na es a korozott: nagyon finom lett, en orommel ettem
kiderult, h sanyi nem szeretni
kerdeztem, az hogy a feneben lehet
mondta h hat az olyan ronda barna ize
kerdeztem mirol beszel, ez hofeher, csak a torok paprika kezdi kiengedni itt-ott a szinet
erre kiderult, h ovodas kora ota nem evett korozottet, az meg emlekei szt nem izlett neki
na erre majdnem sikitani kezdtem, uh gyorsan megkostolta, es meglepett fejjel kozolte, h ez tokjo
zsolt sem evett belole, ezt is ertetlenul figyeltem
kiderult, h szte annyira hulye neve van, h o meg eleteben nem evett
ismet sikitani kezdtem volna, mire eleg hamar o is megkostolta, es nahat, neki is izlett



eves utan amer enekelt
nagyon szep hangja van, nem reszletezem, sanyinak van rola videoja, majd berakom, ha megkapom



utana dumaltunk
aztan amer eloallt azzal h tancoljunk
na erre simoneval elmenekultunk a legmesszebbi sarokba, miutan remiszto hangosan berakott iszonyatos bollywoodi filmzeneket, es nekiallt tancolni, hahaha, eleg vicces volt
mary is csatlakozott hozza, szinten mokasan tancolt, majd berangattak a nemet sracot is
o meg aztan olyan elkepeszto mozdulatokat csinalt, h az mar inkabb ijeszto volt "_"



nagyon sok pontot kaptam, meg nem szamoltam ossze
kiraly kor volt
bar asszem nem mindenki pontozott

------

orulok h megszerveztem, bar elegge elkeseritett tobb dolog is:
- erdemben nem hozott senki semmit
- siman rengeteget kestek, mikozben en eleve 9re hivtam oket
- bimal nagyon gaz h nem jott
[raadasul azota irogat nekem h tegyem mar fel a blogomba a brunch kepeket, h kicsit szinesebb legyen]

a szervezesnek koszonhetem, h dominik meghivott a szulinapi fozesere, ma este lesz

5 comments:

Anonymous said...

http://livingkitchen.freeblog.hu/archives/2008/12/04/HEARTWARMING/
mar tokre kivancsi vagyok, hogy neked mi a heartwarming, guritom neked is extraban:)

Anonymous said...

jaaj, lattam indiaiakat tancolni japanban elegszer es mindig megszakadtam a nevetestol. pattogtak, mint a bolhak es idiota arcot vagtak hozza. azt hittem, csak a mieink csinaljak ezt, de ezek szerint a tobbiek is :)

anna said...

roll, hahaha, koszonom szepen, ez jol esett nagyon
meg fogom irni meg a hetvegen
koszi a kerdest '_'

m, hat akkor ezek hasonlo nepseg
bimal is akarta, h menjunk el tancolni, de elegge eleneztem, pedig meg akkor nem is lattam ezt a tancot

Anonymous said...

Nagyon jól néznek ki azok a zsemlék!
Csilla

anna said...

csilla, kosz, szerencsere finomak is voltak, nem csak szepek