2007/06/04

atya eg
a kisocsem [13 lesz nyaron] is reszt akar / akart venni a VKF5-on

kuldott aubergine-nek egy kepet, rajta egy szem borssal, h ez a palyamuve
aubergine megirta neki, h egy receptet is kell mellekelni, ha megteszi, akkor minden oke

erre kiment a konyhaba rantottat sutni
jo lett, ettem belole
most elovastam a beszamolot, es folynak a konnyeim a rohogestol
ugy csinalta, h mindent beletett egy befottesuvegbe, becsukta es osszerazta
kar, h nem voltam kint a konyhaban, vegigneztem volna
nekem sosem jutott volna eszembe, pedig tkp tok jo otlet
kedvenc mondatom, ami ocsem komolysagat teljesen tukrozi:

Amikor a sonka átfőtt akor beleöntjük a befőttes üvegben felrázott tojást és megvárjuk amíg az alján képződik egy kis sülés, ekkor bele reszeljük a sajtot.
az nem nagyon izgatta, h a sonka sul es nem fo, azt meg nem tudta nekem reszletezni, h mit takar ez: az alján képződik egy kis sülés

hat, en remekul szorakoztam
emellett tokjo, h az ocsem rantottat sut, es meg le is irja, uh grat neki, az uj befottesuveges modszer feltalalojanak!!

No comments: