2007/06/15

van egy orank az egyetemen, amit a "feher hazban", a Képviselői Irodaházban tartott az oraado
ma volt a total kamu vizsga, meg jegybeiras
halalosan felbosszantott a pasas, majd reszletezem a masik blogomban, uh amikor beirata a jegyem, lementem, es gondoltam, iszok egy kavet, legalabb megtudom, milyet vehetnek maguknak a kepviselok, ha eppen nem foz nekik senki
a bufe meglepoen olcso volt, olcsobb, mint altalaban a menzak
[igazabol nem lepett meg, epp erre szamitottam]
[pl 120/240 volt egy leves, gondolom, csesze/tanyer, 590 egy tok okes foetel, korettel egyutt]
sajnos meg csak reggel 10 volt, uh nem probaltam ki az ebedet, pedig erdekelt volna
szenyat nem vettem, mert sztem annyira nem nezett ki jol, h megerte volna az arat
ezert ittam vegul csak egy capuccinot [160]
es allati rossz volt, 10bol max 5
uh ha eletemben megegyszer bejutok oda [amit ketlek], akkor ott tuti nem veszek kavet
[azert az ebedjuk tovabbra is nagyon erdekel]

No comments: