2007/06/13

sutottem a-nal, volt szobatarsamnal kiraly muffint
sok receptbol szultem a receptet, de nagyon jo lett

ezeket tettem bele: kb 30-35 dkg liszt, 1 csomag sutopor, 1 tojas, kb 10 dkg margarin, 5 szem nagyobb gomba, 1 kis cukkini, fel fej lilahagyma, kb 2 ek reszelt parmezan [bolti-reszelt], kb 5-10 dkg guoda, so, bors
a hagymat, gombat, cukkinit megparoltam, ugy tettem bele

nem csak finom lett, szep is
akartunk kepet, de elfogyott
ittunk melle vmi dunantuli roset
megallapitottuk, h kis petrezselyem nem artott volna meg, de azert igy is eleg jo lett

2 comments:

dzsekijo said...

neeeem rajzoltal kepet!!!
_
_~/ \~~\
( ~ @ % ~)
(~~~~~~~~)
\ \ m //
\_\_//

anna said...

uh, elfelejtettem
majd potlom
tenyleg tok kiment a fejembol
[talan mert meg felig aludtam, amikor irtam a postot..]