2007/06/21

csinaltam finom salatat
fuszerkertet olvasgatva jutott eszembe, h mar miota akarok ilyesmit csinalni
cs sokszor ilyet vesz, ha torok gyorsetteremben eszunk, es igazabol mindig nagyon bosszant, h azert ad ki 500 ft-ot, amiert mar sok sok adagot csinalhatnank mi magunk is..

egyik nap sulibol hazafele bementem lehelre, vettem padlizsant, uh megcsinaltam

joghurtos padlizsan salata

felvagtam kisebb darabokra 1 kozepes padlizsant
felkarikaztam 30 dkg gombat
ezeket olivaolajban megsutottem
1 pohar joghurtba kevertem egy kis citromlevet, egy jo adag torok olajos tort paprikat, meg egy kis darabokra vagott fokhagymat
ezt, meg megegy pohar joghurtot raontottem a kihult zoldsegekre

finom lett, maskor tobb zoldseget teszek bele
[most is akartam paradicsomot, de aztan megsem tettem bele, inkabb megettem csak siman soval]

No comments: