2007/07/17

hutopakolas

[most eloszor adok cimet is bejegyzesnek, kivancsi vagyok, fog-e tetszeni..]
rendszeresen megtortenik:

[1] anna hazamegy sopronba
[2] elotte megmondja cs-nek, miket kell megenni a hutobol
ezeket anna azert nem viszi haza, h cs-nek legyen ertelmes kajaja, amig egyedul van
[3] cs anna utan jon par nappal kesobb
[4] anna megkeri cs-t, h MINDEN romlando, de meg jo kajat hozzon el sopronba, h ne kelljen kidobni, emellett mindent, ami megromlott, dobjon ki
[5] cs igent mond, es semmit nem csinal
[6] anna visszajon bp-re es konnyek kozott kihajitja a huto felet, cs kozben minden egyes morzsaert harcol, h "hidd el, az meg jo" - persze csak akkor, ha meg nem romlott meg lathatoan vagy szagolhatoan

ez mostanaban is megtortent
csak most cs tetezte azzal, h [1] direkt megkertem, h hozza el a voroslencsemet, aminek tudnia kene a helyet, mert "egyutt definialtuk", ennek ellenere meg meg is irtam az sms-ben, h hol van, hatha megis elfelejtette
nyilvan nem hozta el, mert kereste, de nem talalta, es vszelg tortent vmi kozben - pl megfott a kaveja -, ezert felbehagyta a keresest, es el is felejtette
[most mar azert irok mindig sms-t, mert allitasa szt azt elolvassa, es nem megy ki a fejebol - szoban barmit kerhetek tole, mintha a falnak beszelnek..]
[2] direkt elmondtam neki, amikor elbucsuztunk, h a bulgurt elvinnem magammal szivesen, de inkabb itthagyom neki vacsorara, orult is neki nagyon
erre azt persze elhozta sopronba, amikor mar inkabb nem ette meg senki, mert nem volt jo

most persze lehet szemeket forgatni, h miert szidom mindig szegeny cs-t, de csak az forgathatja, aki ezt siman elviselne; sztem ilyen nincs, meg o maga se

a masik kedvencem, ami kicsit hasonlo:
ha cs olvasztja le a hutot, akkor is megkerem, h minden kritikus kajat nyomtalanul dobjon ki
o akkor is megtart mindent, sokszor ki se nyitja a dobozokat, amiket adott esetben meg sopronbol hoztam 2 hete

alapbol nem lennek am ilyen, csak a huto, amit hasznalunk, a mi regi hutonk, ami egy, a batyamnal idosebb lehel huto
legutobbi leolvasztas utan tortent meg, h kozvetlen leolvasztas utan 1esre csavartam le, par ora mulva pirosban volt
feltekertem 2esre, meg mindig abban volt [mar masnap reggel]
aztan 3asra, egy vegul sikerult becsalogatni a higanyszalat a zoldbe
szoval nem hut, vagy legalabbis alig
most mar 5oson pirosban van, es en megyek holnap haza
eszemben sincs leolvasztani, mert mire visszajovok, ugyis pirosban lenne megint..

szoval most annyiban mas a vilag itt, h:
[1] cs nincs itthon,
[2] en itthon vagyok [meg ma este] es
[3] raerek

eredmeny - igen cs, sirhatsz -:
MINDEN romlasra eselyes kajat kidobtam
igen, azt a kis darab kolbit is, ami annak a vege, amit meg papa vett nekunk mult tavasszal, de valaki allitasa szt annak a vilagon semmi baja nincs
igen, az osregi joghurtokat, tejfoloket es vajakat is
igen, azt a sajtot is
igen, a peneszes cuccokat is - egy kivetellel, amit inkabb majd cs kaparjon ki a dobozabol, en kihagynam..

utana a nagy kerdes az volt, h hogyan cipeljem le a full teli szemetest
azon tul, h oriasi kukaja van cs-nek, tehat total tele jo nehez is, 2 peneszes cucc miatt budos is volt
de hos voltam, kukastul levittem, igy nem szakadt szet a zacsko a terhelestol, es a szagatol se hanytam el magam..

ilyen kiurulten talan meg le is fog menni, es ujra zoldben lesz..
alig varom a leolvasztast, utana szep tiszta csillogo lesz szegeny oreg hutocske

2 comments:

ildinko said...

Én is tegnap takarítottam hűtőt, brrrr... :S

Csak azt nem tudom, hogyan lehet megmagyarázni valakinek, hogy a forró ételt ne a hűtőbe (esetleg a gyorsabb hatás érdekében a mélyhűtőbe) tegye hűlni... A penészes cuccok önmagukban is borzasztóak, de ha az egész hűtő penészedik, mert folyton áll benne a víz, az még inkább brrrr... :S

No, nem irigyellek, az a lényeg.

anna said...

jaaj, ez a meleg-etel-a-hutobe tenyleg nagyon rossz lehet
szerencsere, ez nalunk nem jatszik
[minden mas meg igen..]

grat, h tul vagy rajta!