2007/07/05

total kivagyok
ahogy mamma is gondolja, sztunk is bp-n a roberto a nyero pizzaban
nos igen, mi is nagyon szeretjuk, bar parszor mar csalodtunk benne
regebben elmentunk, uis csak 3 km tolunk, aztan inkabb rendeltunk toluk, vegul rendelesben atszoktunk az avantira, mert olcsobb es sztunk nem rossz az se egyaltalan, bar nem roberto, az biztos

na de most hogy mindenfele hulyeseg miatt nem jott ossze a ma estere eltolt klassz-ban vacsorazas, kitalaltuk, h rendelunk egyet a kedvenc pizzankbol
ez a robertonal a pinocchio = sajt + alma + dio + gorgonzola
cs kereste a honlapon, mar ez rosszat sejtetett
es kiderult: megszunt
majdnem rosszul lettem
ez szornyu, hiszen eszmeletlen jo volt az a pizza, es mashol nem lattam ilyen jo osszeallitast

aztan mondtam cs-nek, h kerdezze meg, nem lehet-e ugy rendelni, h en mondom meg, mi van rajta
de, lehet
persze sejtettem, h a dio meg az alma lesz a necces, mert az semelyik mas pizzajukon nem szerepel
cs matematikus - a kerdesebol is lathato:
"a pinocchiot komponensenkent nem lehetne rekonstrualni?"
legalabb a kerdesen nevettem egyet
persze nem lehet, persze a dio meg persze az alma miatt

hat egy vilag omlott bennem ossze
nagyon szerettem azt a pizzat

[oke, nyilvan alljak neki es sussek, nade a rendeles pont akkor jatszik, amikor finom pizzat akarok enni ugy, h a vilagon semmit nem teszek erte, csak kifizetem es megeszem]

2 comments:

Anonymous said...

hú, néha feljövök és elolvasom a lemaradásom, kb. 3-5 bejegyzést egyszerre és mindig kedvet kapok vmi klassz kaját csinálni :) pedig alapjábavéve nem is tudok/szeretek (még) főzni ;)

anna said...

en se tudok fozni, csak neha sikerul vmi olyan, amit leirok
de en is igy vagyok a tobbi kajas bloggal, meg meginkabb a szakacskonyvekkel
kis olvasas utan meg akarom fozni a vilagot..

ha vmi tetszett, majd gyere fel, ha mar magyarorszag, aztan megcsinalom neked